El dia 8 de gener a l’arribar a l’escola, teniem son i moltes ganes d’explicar totes les coses que ens havien passat durant les vacances de Nadal però a l’arribar dins l’aula… Quina sorpresa!! Dins la nostra aula hi havien tots els regals que haviem demanat als reis mags!
Arxiu de la categoria: General
Nadal a l’Educació Infantil
El dia 19 a la tarda vàrem fer cagar el tió i ens va regalar un porta-entrepans i unes llaminadures. Quina emoció!
El dia 20 va venir el patge reial i vam llegir la carta dels regals que volíem a l’escola . Seguidament, vam fer la cantada de la cançó:“Al vint-i-cinc de desembre!, als jardins. Ens van venir a veure molts pares, mares, padrins, tietes,…. Que bé ho vam fer!!
Us deixem un petit recull de fotos d’aquests dies tan màgics.
https://photos.app.goo.gl/SCzEWCtnCszxy6MK6
Els tallers de la tardor
Durant el mes de novembre i part del desembre hem realitzat els tallers de la tardor. Cada divendres a la tarda amb tots els infants dels cicle hem gaudit d’una tarda plena de jocs. Els tallers eren els següents:
- Vestim la tardor ( dibuixar un nen i una nena amb elements de la tardor)
- Minimons de la tardor ( jugar amb els animals del bosc)
- Pintem elements de la tardor.
- Experimentem amb les fulles.
JA HAN ARRIBAT ELS TIONS!!!
Avui dia 13 de desembre han arribat els tions a les classes d’Educació Infantil . Els nens i nenes estan súper contents!! Ara els hem d’alimentar!!
Us deixem un petit recull de fotografies dels vostres fills/es d’aquest moment tan especial.
SETMANA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS
Aquest any a la Setmana Europea de Prevenció de Residus hem parlat dels envasos i de la importànacia de fer ús de les 3 R. Reciclat,
Reutilitzar i Reduir.
Amb els infants d’educació infantil hem treballat aquests valors del reciclatge amb vídeos curts, contes, explicacions i per concloure la setmana s’ha fet una manualitat . La manualitat consistia en decorar una bossa de roba per tal de reutilitzar-la moltes vegades i no fer servir les bosses de plàstic. Us deixem un petit recull de fotos d’aquesta activitat:
https://photos.app.goo.gl/Eu9Dsc8Yp4gGxfbq8
TALLERS MATEMÀTICS
Cada divendres a la tarda realitzem els tallers internivells a Educació infantil, és a dir, ens barregem tots els infants d’I3,I4 i I5 amb 4 aules fent diferents activitats. Aquests 4 últims divendres hem dut a terme els tallers de llenguatge matemàtics, fent-los coincidir amb el mes d’aquesta matèria.
Us deixem un petit recull de fotografies.
LA CASTANYADA
El dia 31 d’octubre a la tarda, vàrem celebrar la castanyada amb tots els infants d’infantil, fent les següents activitats:
- Gimcana de la tardor. Havien de buscar castanyes de diferents colors i formar paraules de peces de roba que necessita la castanyera per vestir-se.
- El ball de la castanyera, el marrameu i moltes cançons més de la tardor.
- Explicació del conte de la castanyada.
Us deixem un petit recull de fotos d’aquesta festa.
ESMORZAR MATEMÀTIC
El dia 27 d’octubre es va celebrar la cloenda del mes matemàtic amb un esmorzar amb elements d’aquesta matèria. Vam gaudir i aprendre a parts iguals!
SORTIDA DE TARDOR A LA MANREANA
SORTIDA DE TARDOR A LA MANREANA
Ahir, 25 d’octubre, vam anar d’excursió a la Manreana i vam poder gaudir de la Castanyada tots junts en contacte amb la natura,
Aquí teniu un recull de fotografies que podeu mirar amb els vostres fills i filles.
MES DE LES MATEMÀTIQES
MES DE LES MATEMÀTIQUES
Durant aquest mes a l’escola fem “El mes de les matemàtiques” i ja tenim amb nosaltres el Mat i la Màtica.
Aquest matí hem fet el sorteig de tots els enigmes que han portat els nens i les nenes , aquests han sigut els guanyadors.
SETMANA DEL 2-6 DE NOVEMBRE
I3 ENHORABONA: Abril Corredera
I4 ENHORABONA: Roc Blanch
I5 ENHORABONA: Roger Sànchez
SETMANA DEL 23-27 D’OCTUBRE
I4 ENHORABONA : Nil Faura

I5 ENHORABONA : Jade Jardí

SETMANA DEL 9-13 D’OCTUBRE
I4 ENHORABONA: Estel Capell
I5 ENHORABONA: Triana Naranjo
ELS PRIMERS DIES A L’ESCOLA
Aquest primer mes a l’escola ha sigut molt emocionant!! Hem conegut la nova aula, jocs, racons, … Els de I3 s’han adaptat molt bé i estan gaudint molt d’aquesta nova experiència a l’escola dels grans.
Aqui us deixem un petit recull de fotos:
ZUMBA I KARAOKE
https://photos.app.goo.gl/bLTobQwjiW8dtatV7
BON ESTIU A TOTS I A TOTES








