Benvolgudes famílies!
El divendres dia 12 de juny van venir a visitar-nos els alumnes d’I-2, que el curs vinent començaran en la nostra escola. Han pogut descobrir els espais i viure una petita mostra del dia a dia a l’escola. Els infants de I-3 van fer de grans anfitrions.
Ens ha encantat compartir aquest moment amb ells!! Fins aviat.
Aquí teniu les fotografies: