LLAR D’INFANTS

Benvolgudes famílies!

El divendres dia 12 de juny van venir a visitar-nos els alumnes d’I-2, que el curs vinent començaran en la nostra escola. Han pogut descobrir els espais i viure una petita mostra del dia a dia a l’escola. Els infants de I-3 van fer de grans anfitrions.

Ens ha encantat compartir aquest moment amb ells!! Fins aviat.

Aquí teniu les fotografies:

https://photos.app.goo.gl/DsRp7kHXMFLWDKNHA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *