Avui dia 10 de juny, han vingut els Mossos d’Esquadra a visitar-nos a l’escola.
Ens han explicat moltes coses interessants, hem pujat al cotxe , hem fet sonar la sirena,…
Ens ha agradat molt que vingués els mossos amb el seu cotxe patrulla.
Tot seguit, les fotos al següent enllaç:
https://photos.app.goo.gl/GkfhnELxCWdjswje8
Haha que bonics!!! Gràcies per les fotos!!