SORTIDA 3er. TRIMESTRE

Bones famílies!

El passat 5 de juny vam anar d’excursió als horts del Punt eco de Lleida. Allí vam realitzar diferents tallers: les llavors, donar menjar a les gallines, regar els horts, mirar insectes amb lupes,…

Feia molta calor, però ens vam mullar per refrescar-nos i vam aprofitar el bonic espai per jugar i divertir-nos. Va ser un dia fantàstic!

https://photos.app.goo.gl/SFZi6XLA7DPRAabX6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *