mots al caliu

voldria fer un bloc que resultés útil per a la meva tasca docent
  • rss
  • Inici
  • ENLLAÇOS INTERESSANTS
  • Llengua
  • L’ombra del stuka
  • TEMA 1
  • EL RACÓ DE L’ESCRIPTURA
  • EL RACÓ DE LA LECTURA
  • PERILL! ERRADES PROHIBIDES!

EL RACÓ DE LA LECTURA

PRESENTACIÓ

Hola, lectors i lectores,

Aquest és el vostre espai. Podeu enviar-me suggeriments, recomanacions, opinions sobre el que llegiu (per obligació, a l’institut, o per gust). És el vostre racó.

Per obrir el camí, us penjo un  enllaç a un fòrum sobre llibres, que està molt i molt bé, i us animo a registrar-vos-hi i a participar-hi.

Bona lectura!

http://www.quellegeixes.cat/

 

 

FITXA DE CONTROL DE LECTURA DE LLIBRES

Cognoms:_______________________________________Nom:____________

1. Dades del llibre

Títol de llibre:____________________________________

Editorial_________________

Autor/a:______________________________________________

Il.lustrador/a:___________________________________________

Nombre de  pàgines:__________

Lloc i data de publicació:__________________________

Núm d’edició:______________

Col•lecció:_______________________________________________

Núm:__________

2. Breu biografia de l’autor/a

3. Argument
3.1.- Resum de l’argument: (presentació-nus-desenllaç)

4. Estudi dels personatges

4.1.- Qui és el protagonista? Com és?

4.2.- Anomena algun personatge secundari. Hi ha antagonista?

5. Espai i temps

5.1. En quins llocs transcorre l’acció?

5.2. En quin temps històric? (en quina època: l’Edat Mitjana, l’actualitat…)

5.3. En quant de temps transcorre l’acció? (una setmana, un any…)

6. El narrador.

6.1. Qui és el narrador de la història? En quina persona està escrita?

7. Opinió personal.

7.1.- Què t’ha agradat més de la lectura? Per què?

7.2.- Què te n’ha agradat menys? Per què?

7.3.- T’ha agradat el final? Per què? El canviaries?

7.4.- Fes algún  treball creatiu relacionat amb el llibre: pots canviar-ne el final, fer un còmic del capítol que més t’hagi agradat, escriure un poema sobre algún tema relacionat amb el llibre, preparar una representació d’alguna escena per filmar-la o per representar-la a classe, escriure una carta a l’autor/a explicant-li la teva opinió sobre el llibre i fent-li preguntes, elaborar un power point explicant algun aspecte del llibre amb imatges (la descripció dels personatges, l’argument i la teva opinió …), fer un joc de taula o unes cartes amb preguntes sobre el llibre…Pots fer el que més t’agradi!

7.5. El recomanaries a un/a company/a? Digues dues raons que justifiquin la teva resposta.

7.6. Quina nota hi posaries entre 1 i 10?

 

 

Comentaris RSS
Comentaris RSS
Retroenllaç
Retroenllaç

Fer un comentari

Feu clic aquí per cancel·lar la resposta.

 

Navigation

  • ENLLAÇOS INTERESSANTS
  • Llengua
  • L’ombra del stuka
  • TEMA 1
  • EL RACÓ DE L’ESCRIPTURA
  • EL RACÓ DE LA LECTURA
  • PERILL! ERRADES PROHIBIDES!

Cercar

rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox