Què llegeixes?
mguill25 | 27 agost 2009Tafanejant per internet he trobat una pàgina que us pot ajudar a trobar lectures interessants. Hi ha tres etapes segons l’edat del públic lector i tothom hi diu la seva. Mireu-vos l’apartat de 12-16 anys i llegiu els comentaris que fan joves com vosaltres sobre llibres que han llegit. Què us semblen? A sota hi teniu l’enllaç.
Bona lectura!





