Aujourd’hui c’est l’anniversaire de Paula. N’oubliez pas de faire comme moi, félicitez-la!
3 thoughts on “Bon anniversaire, Paula”
yolanda garcia ruiz
hola paula…..aquests dies no he entrat al bloc ….et vaig felicitar a classe pero et torno a felicitar*****FELICITATS PaUlA….Ke to pasisi molt be ara tambe va ser el meu sant….dew wapa
yolanda garcia ruiz
me deixat una cosa ….bon nadal i mol bones festes!!!
hola paula…..aquests dies no he entrat al bloc ….et vaig felicitar a classe pero et torno a felicitar*****FELICITATS PaUlA….Ke to pasisi molt be ara tambe va ser el meu sant….dew wapa
me deixat una cosa ….bon nadal i mol bones festes!!!
paula
felicitatsss wapa!!!!