Doncs aqui estic de nou per copmenta el joc Madam (MADAME) Ferrer(i els demes tmbe)
Doncs esta be al joc tot i que al principi dubtava (ES LA 1ERA VEGADA QUE EL PROVO)e fet 4 errors pero al final ma surtit be pero era bastant semblant al catal!i 1 altre cosa dubtava o mekibocava casi sempre per exemple en lloc de posar 4 posava 14 en lloc de posa el 17 posaba el 7 xdxd que tonta soc jaja pero per aixo esta la Madam Ferrer per ensenyarnos!(i de pas yo prenc de la multitud de erros que fig xD xD!!)
fiNs lA PrOxIMa i bOnSuAr (BONSOIR) a tOtOM De ATT:[~AmaL]]
Bonjour
tots bé madame ferrer
ojdua (AU REVOIR)
FÉLICITATIONS, MARTA
MADAME FERRER
Bonjour Madam (MADAME) Ferrer!
Aquest joc no s’hem obre!!
Bueno vaig a llegir 1 mica de manga!
i tornu a probar a vera si es obra d’una vegada!
Que el vuy probar!!
uffffff..
igualment merci Madam (MADAME) Ferrer!per lesforç que fa per mantenir aquest blog per nosaltres!
PARFOIS ÇA ARRIVE QU’IL S’OUVRE TRÈS LENTEMENT. ESSAIE PLUS TARD… (LIRE C’EST AUSSI UN TRÈS BON EXERCICE!)
MADAME FERRER
Visca ya se ma obert visca Madam (MADAME) Ferrer!
Ara el vaig a probar i ja comentare q tal ma anat!
Fins d’aqui 1 estoneta!
C’EST UN PEU COMPLIQUÉ LA PREMIÈRE FOIS MAIS APRÈS C’EST TRÈS FACILE
MADAME FERRER
aqui un atre cop madame
aquest joc no està malament.
el numero que més m’ha costat ha sigut el 20!
vueu adeu madame
…anna…
AU REVOIR,ANNA
MADAME FERRER
Doncs aqui estic de nou per copmenta el joc Madam (MADAME) Ferrer(i els demes tmbe)
Doncs esta be al joc tot i que al principi dubtava (ES LA 1ERA VEGADA QUE EL PROVO)e fet 4 errors pero al final ma surtit be pero era bastant semblant al catal!i 1 altre cosa dubtava o mekibocava casi sempre per exemple en lloc de posar 4 posava 14 en lloc de posa el 17 posaba el 7 xdxd que tonta soc jaja pero per aixo esta la Madam Ferrer per ensenyarnos!(i de pas yo prenc de la multitud de erros que fig xD xD!!)
fiNs lA PrOxIMa i bOnSuAr (BONSOIR) a tOtOM De ATT:[~AmaL]]
BONSOIR, AMAL
MADAME FERRER
els e fet tots be menys un o dos
FÉLICITATIONS!
MADAME FERRER
Les he fet totes bé.
Albert
TRÈS BIEN!!!
MADAME FERRER
vuenu.. aquest cop no n’he fallat n’hi una!!!!!!
que be!
ara e fet 21/21
adeu!
…anna…
FELICITATIONS !!!!
MADAME FERRER
els e fet tots be menys 3 o 4
À TA PLACE JE LE FERAIS À NOUVEAU POUR ESSAYER D’AVOIR LE 100%!
MADAME FERRER
aquest joc es molt divertit i e apres bastant gracies per el joc
OUI MAIS CONCRÈTEMENT QUEL A ÉTÉ TON RÉSULTAT?
MADAME FERRER
efet un 100% del lloc de numeros
……………..dew………
BATISTA
EXCELLENT, SERGE! JE SUIS CONTENTE QUE TU COMMENCES À TRAVAILLER!
MADAME FERRER
Ja amb se alguns nUMEROS
¡¡ NO TOTS !! Per llastima
ET BIEN IL FAUT REFAIRE L’ACTIVITÉ JUSQU’À CE QUE TU LES SACHES TOUS…
MADAME FERRER
bonjour!
e tret 100%
au revoir!
…anna…
EXCELLENT, ANNA!
MADAME FERRER
BON JOUR (BONJOUR) se (C’EST) Nuria i le (SA) soeur i hem fet l’activité de les (DES) chiffres.
I fet 100%
aixi le soeur (MA SOEUR) apren
FÉLICITATIONS POUR DEUX RAISONS: POUR LE RÉSULTAT DE L’ACTIVITÉ ET POUR LE FAIT D’ENSEIGNER FRANÇAIS À TA SOEUR!
MADAME FERRER
bonjour!
he fet: 21/21
au revoir!
7é comentari del dia…
…anna…