15 thoughts on “Les nombres… de 0 à 20

  1. Amal

    Bonjour Madam (MADAME) Ferrer!

    Aquest joc no s’hem obre!!

    Bueno vaig a llegir 1 mica de manga!

    i tornu a probar a vera si es obra d’una vegada!

    Que el vuy probar!!

    uffffff..

    igualment merci Madam (MADAME) Ferrer!per lesforç que fa per mantenir aquest blog per nosaltres!

    PARFOIS ÇA ARRIVE QU’IL S’OUVRE TRÈS LENTEMENT. ESSAIE PLUS TARD… (LIRE C’EST AUSSI UN TRÈS BON EXERCICE!)
    MADAME FERRER

  2. Amal

    Visca ya se ma obert visca Madam (MADAME) Ferrer!

    Ara el vaig a probar i ja comentare q tal ma anat!

    Fins d’aqui 1 estoneta!

    C’EST UN PEU COMPLIQUÉ LA PREMIÈRE FOIS MAIS APRÈS C’EST TRÈS FACILE
    MADAME FERRER

  3. anna a

    aqui un atre cop madame

    aquest joc no està malament.

    el numero que més m’ha costat ha sigut el 20!

    vueu adeu madame

    …anna…

    AU REVOIR,ANNA
    MADAME FERRER

  4. Amal

    Doncs aqui estic de nou per copmenta el joc Madam (MADAME) Ferrer(i els demes tmbe)

    Doncs esta be al joc tot i que al principi dubtava (ES LA 1ERA VEGADA QUE EL PROVO)e fet 4 errors pero al final ma surtit be pero era bastant semblant al catal!i 1 altre cosa dubtava o mekibocava casi sempre per exemple en lloc de posar 4 posava 14 en lloc de posa el 17 posaba el 7 xdxd que tonta soc jaja pero per aixo esta la Madam Ferrer per ensenyarnos!(i de pas yo prenc de la multitud de erros que fig xD xD!!)

    fiNs lA PrOxIMa i bOnSuAr (BONSOIR) a tOtOM De ATT:[~AmaL]]

    BONSOIR, AMAL
    MADAME FERRER

  5. anna a

    vuenu.. aquest cop no n’he fallat n’hi una!!!!!!

    que be!

    ara e fet 21/21

    adeu!

    …anna…

    FELICITATIONS !!!!
    MADAME FERRER

  6. pau arranz

    els e fet tots be menys 3 o 4

    À TA PLACE JE LE FERAIS À NOUVEAU POUR ESSAYER D’AVOIR LE 100%!
    MADAME FERRER

  7. yolanda garcia

    aquest joc es molt divertit i e apres bastant gracies per el joc

    OUI MAIS CONCRÈTEMENT QUEL A ÉTÉ TON RÉSULTAT?
    MADAME FERRER

  8. Batista(sergi Garcia)

    efet un 100% del lloc de numeros
    ……………..dew………
    BATISTA

    EXCELLENT, SERGE! JE SUIS CONTENTE QUE TU COMMENCES À TRAVAILLER!
    MADAME FERRER

  9. Marta Celemin

    Ja amb se alguns nUMEROS

    ¡¡ NO TOTS !! Per llastima

    ET BIEN IL FAUT REFAIRE L’ACTIVITÉ JUSQU’À CE QUE TU LES SACHES TOUS…
    MADAME FERRER

  10. nuria hernandez lopez

    BON JOUR (BONJOUR) se (C’EST) Nuria i le (SA) soeur i hem fet l’activité de les (DES) chiffres.
    I fet 100%
    aixi le soeur (MA SOEUR) apren

    FÉLICITATIONS POUR DEUX RAISONS: POUR LE RÉSULTAT DE L’ACTIVITÉ ET POUR LE FAIT D’ENSEIGNER FRANÇAIS À TA SOEUR!
    MADAME FERRER

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *