Dóna la nota!

logo

A l’escola Feliu i Vegués estimem la música perquè pensem que és indispensable pel nostre dia a dia, ens acompanya en molts moments importants del la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants.

Per això avui, divendres, 6 de juny, tots els nostres alumnes han cantat la cançó “Mirall de Pau” composada per l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sU6QF3omlxA[/youtube]

Quant a Ferran

Mestre jubilat, aprenent de naturalista i col·laborador de Biodiversidad Virtual i del CBMS (Catalan Butterfly Monitoring Scheme) a l’itinerari d’Alòs de Balaguer.
Aquest article ha estat publicat en , , dóna la nota. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Dóna la nota!

1. Classe 5è A diu:

Esperem que després d’aquest acte no ens treguin la MÚSICAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
    Ens hem emocionat!!!!!!!! Ens ha agradat moltíssim!!!!!!!!!!! Gràcies a tot el professorat en general i, especialment a la Carme, per haver participat en aquesta iniciativa i poder formar part de l’acte reivindicatiu, al Ferran, per gravar i fer el muntatge i al Toni, per ser el que ha llegit el manifest.

2. yasmina diu:

Doncs sí, és clar que estimem la música i ens agrada. Vaig començar la música a primer, a cicle inicial; a mi em va agradar, era divertit ☆☆☆. La música és un altre món perquè sense la música el món seria molt “soso”. T’ESTIMEM MÚSICA ♡♡♡

3. xenia diu:

Gràcies, Carme per ensenyar-nos la música. M’ha agradat molt, però m’ha costat. Però ho hem aconseguit