Ja hem passat la Setmana cultural i ja ha arribat la primavera!!!!

Perdoneu les molèsties!!!

Durant aquest trimestre la biblioteca no es pot obrir a l’hora del pati perquè ens estan pintant l’escola i està ocupada per alumnes.

Us avisarem quan es pot anar.

Es passarà per les classes per recollir els llibre en préstec.

Sentim les molèsties.

Ha passat el Dia de la Pau i ara vindrà el Carnaval,ja sabeu que materials sobre aquests temes sempre  es pot  venir a buscar que us ajudarem a trobar-lo en altre horari.img_20170201_163224

Arriba el NADAL….

castanyada

Castanyeres  i castanyers ens han vingut a veure,ara descansem perquè estem posant guapa la biblioteca,però al tornar de vacances funcionarà a tope.

Porteu-vos bé que ja us vigilen i …..llegiu que us divertireu molt!!!!

reno

Bones vacances a tots i totes!!!!

Publicat dins de Recomanacions | Deixa un comentari

Obrim la biblioteca ja!!!

Comencem el mes d’octubre i tornem a obrir la biblioteca .Ja sabeu dimarts ,dimecres i dijous podeu venir a l’hora del pati.Aquí podeu fer moltes coses.Us esperem!!!

índice

Publicat dins de Funcionament | Deixa un comentari

A l’estiu una bona lectura!!!

Arribat l’estiu, us volem animar a continuar llegint,us ho passareu molt bé.Bones vacances a tothom!!!20070717-perico u

Publicat dins de General, Recomanacions | Deixa un comentari

Setmana cultural: EL BOSC

Publicat dins de Setmana cultural | Deixa un comentari

Carnaval ,carnaval…

Un any més a la biblioteca us hem fet una exposició de llibres recomanats per tal que pugueu fer ,mirar o triar disfresses.esperem que us agradin.
Carnaval 1carnaval 2

Recomanacions pel Nadal

Ara arriba el Nadal i podeu passar per la biblioteca per veure l’exposició de llibres referents al tema o per agafar en préstec per emportar a casa per tal de viure moments fantàstics amb els llibres que podeu trobar aquí.No us oblideu de venir que els reis ja estan aquí!!!!
reis Nadal

Recomanació

llibres comprats

llibres nous

tardo

tardorAquesta tardor hem pogut ampliar el nostre fons bibliogràfic i hem augmentat les visites de l’alumnat.Estem molt contents del funcionament de la nostra biblioteca i us recomanem continuar amb aquest interès pels llibres.

Vine a la Biblioteca!!!!

La biblioteca ja està preparada per funcionar correctament.Ja podeu venir amb els vostres professors o monitors de menjador.IMG_4951A partir de dimarts ,6 d’octubre, comencem a obrir la biblioteca a l’hora del pati.
Esteu tots convidats!!!!