Tornem a obrir la biblioteca!

Ja portem uns dies a l’escola i només ens faltava obrir la biblioteca ,però tot arriba: Ja podem anar a l’hora del pati ,amb els mestres ,a buscar informació…en fi : a passar una bona estona!!!!!

Bon estiu!!!

Aprofiteu l’estiu per llegir,un llibre us porta molt lluny!!!!!!

Publicat dins de Recomanacions | Deixa un comentari

Ús de la biblioteca i préstec durant el curs

Ús de la biblioteca en l’hora del pati     curs 2017-18
Nº NENS A LA BIBLIOTECA HORA PATI Nº Préstecs
octubre 328 122
novembre 258 85
desembre 158 33
gener 272 102
febrer 168 91
març 132 80
abril 157 95
maig 201 109
juny 61 45
total 1.577 762

Projecte de lectura

Durant la Setmana cultural  l’alumnat de 2n  A ha fet un Projecte de lectura molt maco  i els nens s’ho han passat molt bé.Mireu una mica el resultat!!!

La primavera ja ha arribat

Ja tenim la primavera aquí i molts llibres podeu gaudir de la nostra biblioteca: Dracs ,princeses,cavallers,flors,pluja……Ja sabeu que els podeu agafar a l’hora del pati cada dia menys divendres.

.

Una festa d’hivern : Carnaval

Arriba Carnestoltes!!! A la biblioteca ja hem posat molts llibres que parlen de l’hivern,de les festes d’hivern i del Carnaval.Ja us podeu passar a agafar llibres o a mirar-los.

Lectura per Nadal

Aprofiteu aquests dies per agafar llibres de Nadal que són una mica màgics.Els podreu llegir a casa amb els vostres pares,passareu una bona estona.

Llibres de por

Ara que ja ha passat Hallowen podeu venir a la biblioteca a buscar llibres de por com aquests.Us agradaran  molt!!!IMG_20171031_1116195

Les parelles lectores

L’altre dia passejant per  l’escola em vaig trobar unes nenes de 3r treballant la lectura,estaven llegint per parelles i s’ajudaven les unes a les altres.

Una feina estupenda!!!!IMG_20171030_0959071 IMG_20171030_0959143

Comencem un nou curs

Aquest curs ja hem començat l’obertura de la biblioteca.Sabem que us agrada molt venir i obrirem un dia més.Esperem que gaudiu molt!!!!llibre