VISITA A L’IES ENRIC BORRÀS

La visita a l’IES Enric Borràs va ser molt interessant.

Primer vam anar visitant l’institut sencer per poder-ho conèixer per als que vagin l’any que ve i per als que no. Hi havia moltes aules i molts llocs per veure. Hi havia les aules de les diferents matèries, però algunes aules que no hi ha a la nostra escola com el departament d’estètica; també hi havia dos patis: un per els de 1er d’ESO per acostumar-se a l’institut i un altre per als altres cursos amb una mena de bar per als que no porten esmorzar. Hi ha molts laboratoris.

Vam fer uns tallers: el de maquillatge, el de caretes, el de cantar en anglès i el de laboratori. Després dels tallers, alguns nens de l’Institut ens van fer un petit concert de flauta i un grup de nois i noies van cantar una cançó.

A continuació els nens i nenes que van anar a visitar l’institut van fer una entrevista a dos alumnes i a dues professores d’allà.

La visita va estar molt interessant.

Aquest article ha estat publicat en Badalona, Periodisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.