Aquests són els examens que he fet durant aquests curs amb els alumnes de segon de BTX ( molts són exercicis de selectivitat de cursos anteriors)
2BTXsegonaavamatesbtxgeometria EXAMEN DE MATEMÀTIQUES tecnològic PRIMER TRIMESTREsuficiència
EXAMEN DE MATEMÀTIQUES tecnològic PRIMER TRIMESTREsuficiència
EXAMEN FINAL TERCERA AVALUACIÓ MATEMÀTIQUES SEGON DE BATXILLERAT
EXAMEN MATEMÀTIQUES SEGON BATXILLERAT Amatrius
Examen matemàtiques segon de BTX 18tec
EXAMEN RECUPERACIÓ 22
EXAMEN RECUPERACIÓ SEGON BATXILLERAT 23
EXAMEN SEGON BATXILLERAT TECNOLÒGIC2014-15
EXAMEN SEGONA AVALUACIÓ MATEMÀTIQUES SEGON BTX
EXAMEN TRIMESTRAL MA
examengeometria tecnologic 2015
tercer examen funciontecno
Despres de fer aquesta feina heu arribat a port… us dedico unes paraules:
Només hem compartit un curs amb alguns de vosaltres, amb els altres ja ens coneixíem; tot plegat ha estat fàcil, ha anat passant el temps entranyablement, amb alegria, amb dificultat, amb entrebancs, amb simpatia…potser el que més ens defineix a tots és la simpatia i l’empatia, no creieu? Potser per això ens hem entès tant bé.
Des del nostre origen de coordenades, la paperera, podiem observar un petit espai tridimensional, la nostra classe, que no és res més que un ortoedre; un ortoedre ocupat per persones fantàstiques plenes de valors i que en un futur d’una manera o d’un altre se’n sortiran i trobaran un bon camí. Amb els peus posats a terra, sobre un pla determinat pels vectors i i j i que passa per l’origen de coordenades (de nou la paperera) heu seguit (de vegades, intentat!) les explicacions que jo feia en un altre trosset de pla perpendicular a l’anterior (al terra) i que és de color verd. Moltes vegades jo seguia la trajectòria d’un coet; sorry!!! De ben segur que molts de vosaltres en algun moment heu sentit la sensació que un altre tros de pla paral·lel al que teníeu sota els peus us queia damunt del cap com una llosa pesada perquè no hi havia manera de seguir o d’entendre els que jo us explicava.
Més d’un de ben segur hagués preferit posar-se a l’origen ( la paperera) i fer cistelles a una cistella imaginarà situada en el punt diagonalment oposat a l’origen i descriure paràboles perfectes, si, si , paràboles, les funcions polinòmiques de segon grau!!
De vegades he pensat que vosaltres transitàveu per damunt d’una funció que quan la x tendia a infinit s’acostava a una asímptota horitzontal y=10 ( la màxima puntuació) però la veieu inassolible (això d’arribar a l’infinit, uixxxxx). Ara estic convençuda que un dia us trobareu amb aquest 10, segur que SI…tots tindreu la vostra EXCELÈNCIA…