Qui som?

Hola,

Som els alumnes de la classe de 5è A de l’escola Santa Maria de Blanes.

A la NOSTRA CLASSE som en total, 10 nenes i 16 nens. Ens agrada jugar a futbol, a bàsquet,  jugar al pitxi, la música, ballar, etc.

Som una mica xerraires, alegres, bromistes, simpàtics i riallers. En general treballem força.

La nostra tutora es diu Eulàlia . Ens fa la majoria d’assignatures, però també tenim altres professors com el “profe” Pere que ens fa música; el “profe” Carlos, educació física; la Mireia, anglès; la Carme, religió; i  la Maria, convivència i català a mig grup i finalment en Jaume, infromàtica.

La NOSTRA ESCOLA va ser fundada pel pare Josep Manyanet fa 116 anys. És religiosa i concertada però la pare-manyanet-copia-miniaturamajoria de professors són seglars.colvell

Entre Primària i Secundària som uns 700 alumnes repartits en dos edificis: el “Col·legi Nou” on hi ha Educació Infantil i Primària, on els alumnes portem uniforme, i el “Col·legi Vell” on estan els grans d’Educació Secundària.

En el Col·legi Nou, hi ha una ala nova que école-nous la dels més petits.

Al Col·legi Nou  hi tenim moltes aules: dues d’informàtica, la de música,  les PDI (pissarra digital), la sala d’actes, el pavelló, el menjador, despatxos,  les normals de classe (moltes amb PDI), patis,etc.

El NOSTRE POBLE, Blanes, està situat a la comarca de la Selva a la província de Girona.

És un poble gran, una vila. Té uns 40.000 habitants.

Hi podem trobar moltes ermites antigues com la de l’Antiga, la de l’Esperança, la de la Salut, la de Sant Joan, el Vilar , l’església Santa Maria, etc; monuments com la Font Gòtica, l’estàtua de Joaquim Ruyra i llocs molt bonics de visitar com el Jardí Botànic, la Palomera, etc

Per la Festa Major, el dia de Santa Anna, es fa un concurs de focs d’artifici que és molt famós.

També celebrem altres festes com la de Sant Bonós on es fa una cursa de 8 Km i la de Sant Tomàs on es fa una fira de productes artesanals.

Bé, esperem que si visiteu Blanes algun dia us agradi molt, i mentre en podreu gaudir amb aquest vídeo.

Adéu-siau!

Els alumnes de 5è A