GRÀCIES!!!

Amb aquest últim article vull agrair-vos la vostra participació al bloc.

Ja sé que no sempre ha estat fàcil: heu tingut problemes amb l’ordinador, us faltava algun programa, la connexió amb el bloc no sempre funcionava, algunes activitat potser no eren del tot del vostre gust, no teníeu Internet, faltava tinta a l’impressora… Però tot i així heu fet l’esforç de complir amb el què se us demanava i tal com algú de vosaltres heu dit “us buscàveu la vida” i heu complert de sobres amb les expectatives que ens havíem proposat, amb la senyoreta Montse, al començar el bloc.

Gràcies a la vostra col·laboració, el bloc ha anat creixent de mica en mica i tal com es titula, l’hem anat CREANT amb l’esforç i treball de tots: el vostre amb més de 900 comentaris i més de 10.700 visites, el dels pares que us han ajudat a instal·lar algun programa que feia falta o us han ajudat en la realització d’alguna activitat i el dels vostres professors que han anat guiant i corregint cada nova tasca que se us proposava.

Ja poques coses més em queden per dir-vos, només que passeu unes bones vacances amb companyia de la vostra família.

EP! No oblideu treballar una miqueta que a l’estiu hi ha temps per tot (ja, ja)

SI US SEMBLA BÉ PODRÍEU DEIXAR-ME UN COMENTARI AMB LA VOSTRA OPINIÓ O DE LA VOSTRA FAMÍLIA SOBRE QUÈ US HA SEMBLAT EL DVD AMB EL RECULL DE FOTOS DE TOT EL CURS.


BONES VACANCES!!!

QUÈ US HA SEMBLAT EL BLOC?

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 14 de juny)

Bé, nois i noies, el curs s’ha acabat i amb ell la creació del nostre bloc.

Com a última activitat, us proposo que deixeu un comentari de què us ha semblat aquest treball que hem anat fent durant aquests mesos.

Per tal d’ajudar-vos a reflexionar podrieu contestar a les següents preguntes:

1.- Quines activitats i/o pàgines t’han agradat més? Per què?

2.- Quines activitats i/o pàgines t’han agradat menys? Per què?

3.- T’agradaria continuar amb el bloc el curs vinent? Per què?

 

 

AMAZING ANIMALS FACTS !

This is an obligatory and individual activity.

You have time  until May  24th.

1st – Read the texts below.

2nd- Read  the sentences about dolphins and lions.

3rd- You must pasted and send  the sentences writing  TRUE (write  T) or FALSE (write F) next to them in “espai comentaris” .

4th- You will can consult your results on a list.At the end of the activity all your messages will be published.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

DOLPHINS

Compared to other animals, dolphins are believed to be very intelligent.Dolphins are carnivores (meat eaters).The Killer Whale (also known as Orca) is actually a type of dolphin.Female dolphins are called cows, males are called bulls and young dolphins are called calves.Dolphins often display a playful attitude which makes them popular in human culture. They can be seen jumping out of the water, riding waves, play fighting and occasionally interacting with humans swimming in the water.Dolphins communicate with each other by clicking, whistling and other sounds.Some fishing methods, such as the use of nets, kill a large number of dolphins every year.

Sentences about dolphins:

1. They  are not carnivores.

2. Dolphins are belived to be intelligent because they can communicate clicking and whistling.

3. Orca is a type of dolphin.

4. Dolphins are playful animals.

5. Male and female dolphins are called calves.

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

LIONS

Lions are the second largest big cat species in the world (behind tigers).The average male lion weighs around 180 kg  while the average female lion weighs around 130 kg.The heaviest lion on record weighed an amazing 375 kg .The roar of a lion can be heard from 8 kilometers (5.0 miles) away.Most lions found in the wild live in southern and eastern parts of Africa.Lions are very social compared to other cat species.Lions in the wild live for around 12 years.Lionesses are better hunters than males and do most of the hunting for a pride.In the wild, lions rest for around 20 hours a day.

Sentences about lions:

6.  Lions compared to other species are social animals.

7. Lions are better hunters than lionesses.

8. They can rest for around 12 hours a day.

9.  A lion can be heard from 8 Km. away.

10.  Female lions weigh more than male lions.

 

 

 

CINE-FÓRUM

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL-  (últim dia 10 de maig)

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/D8kwXBZIOUE" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Un cop hàgiu vist aquest tràiler, de la pel·lícula Wall-e, m’agradaria que reflexionéssiu sobre les següents preguntes i aleshores dins l’espai de comentaris encetéssim un debat.

No és obligatori contestar o comentar totes les preguntes, només aquelles que us cridin més l’atenció, però crec que amb una mica d’esforç se’n poden contestar 3 com a mínim. També cal raonar la resposta, és a dir, explicar perquè opineu d’aquesta manera.

Preguntes orientatives:

1.- Creus que en un futur haurem d’abandonar la Terra degut a que no en tenim prou cura (cúmul de deixalles, tala de boscos, contaminació …)?

2.- Què et sembla la idea de la existència de robots que substitueixin l’home en la realització de diferents feines?

3.- En el tràiler, al Wall-e se’l presenta com un robot curiós, xafarder, solitari i bon amic. Quines d’aquestes característiques personals consideres que és bona de tenir i fomentar?

4.- Quina penses que és perjudicial de tenir i fomentar?

5.- Persones (o robots) que són diferents poden establir connexió?

EXPLICA’M UN CONTE

ACTIVIDAD OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL-  (últim dia 26 d’abril)

CÓM ANEU DE CREATIVITAT?

Què us semblaria inventar un conte entre tots?

A continuació us deixo el plantejament d’un conte i vosaltres dins l’espai dels comentaris haureu de continuar la història però no podeu passar de 5 línies.
Per poder continuar correctament el relat abans caldrà que llegiu bé totes les col·laboracions dels vostres companys.
P
P
COMENCEM!
Hi havia un home vell que tenía un hort i es passava tot el sant dia picant i cavant la terra. Un matí, fent un forat, va trobar una gerra grossa. De seguida va pensar que aquella gerra li portaria sort. Així que va decidir…

RESOLEM ENIGMES-2

– ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL – (últim dia 12 d’abril)

Aquí teniu un altre enigma!! Anims!!

Recordeu que dins l’espai comentaris podeu escriure aquella resposta que penseu que és la solució però d’una forma raonada.

p

p

“L’ENIGMA DE LES TRES XIFRES”

La suma de tres xifres iguales dóna com a resultat 60.

Les xifres no són 20.

Quines xifres són?

ATENCIÓ: NOMÉS PODEU ENVIAR UN SOL COMENTARI!!

LA QUARESMA

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 22 de març)

Com tots sabeu estem en temps de QUARESMA i per aquest motiu aquí us proposo la següent activitat que consta de dues parts.

PRIMERA PART:

Envia un comentari ordenant-me cronològicament les següents imatges:

religió 4religió 1religió 3religió 2

A                               B                        C                         D

SEGONA PART:

Aquesta part s’haurà d’entregar a la senyoreta Carme el primer dia que tingueu Religió tornant de Setmana Santa.

Cal presentar-ho a ordinador amb un títol destacat i una petita imatge relacionada amb al tema.
En un foli copia les seguents afirmacions, algunes són incorrectes. Posa vertader (V) o falç (F) davant de cadascuna i arregla les falses, tot tornant-les a copiar.

1.- El Dijous Sant recordem el primer sopar de Jesús amb els apòstols.

2.-  El Divendres Sant és tradició no menjar carn.

3.-  Durant la Setmana Santa és tradició menjar bunyols d’Advent.

4.-  El dia del Ram recordem l’entrada triomfal de Jesús a  Natzaret.

5.-  La mona de Pasqua sol tenir un ou o plomes per ser més bonica.

6.- A les esglésies es beneiexen palmes i palmons el dia de Santa Anna.

7.-  El Nadal és la festa més important del cristianisme.

8.-  Durant la Setmana Santa a quasi tots els pobles surten processons amb imatges relacionades amb la mort de Jesús.

No publicaré els comentaris fins l’últim dia per tal que tothom pensi per si sol. Només posaré la llista de la gent que ho vagi resolent satisfactòriament. Repasseu bé abans d’enviar el comentari ja que només n’acceptaré un.

SENTIMIENTOS EN UN DIARIO

-ACTIVIDAD OBLIGATORIA, INDIVIDUAL- (último día 8 de març)

-Leed el siguiente texto, reflexionad sobre él y dad vuestra opinión en el espacio de comentarios.

– Si os parece bien para reflexionar podríais formularos las siguientes preguntas:

¿Cómo te sentirías tú si te ocurriera lo mismo que a él?

¿Cómo actuarías?

TEXTO DE UN DIARIO PERSONAL  

7 de septiembre

Susi ha cambiado mucho. Antes era mucho más divertida y    simpática. Ahora no para de gruñir. Cuando le pregunto: “¿Jugamos al escondite?”, ella contesta: “¡No tengo ganas!”.

Cuando le pregunto: “¿Vamos al parque?”, me dice:”¡No me apetece!”. ¡No le apetece nada! A lo mejor, lo único que le apetece es no jugar conmigo.

RESOLEM ENIGMES-1

– ACTIVITAT OBLIGATÒRIA – (últim dia 1 de març)

Us proposo un enigma matemàtic.

Dins l’espai comentaris heu d’escriure aquella resposta que penseu que és la solució però d’una forma raonada, és a dir,cal explicar el per què de la teva resposta.

En cas de no raonar la resposta, no la donaré per vàlida.

ATENCIÓ! NOMES TENIU UNA OPORTUNITAT!

 

ELS TALLS DE LA MIREIA”

La Mireia talla cada minut un metre d’una tela que mesura deu metres.

Quant trigarà a tenir-la completament tallada?

INVESTIGUEM

– ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL (últim dia 15 de febrer)182

Anem a investigar sobre aquesta escultura!

CAL CONTESTAR LES SEGÜENTS PREGUNTES A L’ESPAI DE COMENTARIS.

1.- De quina escultura es tracta?
p
p 2.- Qui va ser el seu escultor?
p
3.- En quin any fou esculpida?
p
4.- En quin museu i de quina ciutat es pot visitar?
p
5.- En quin material fou esculpida?
p
p
 

NO PUBLICARÉ LES RESPOSTES FINS AL FINAL DE LA DATA D’ENTREGA, FARÉ LA LLISTA DE COSTUM PER PORTAR-NE UN CONTROL.

 

ATENCIÓ NOMÉS TINDRÀS UNA OPORTUNITAT, PER TANT REVISA-LES BÉ ABANS NO ME LES FACIS ARRIBAR.m
C

¡ADIVINA!

-ACTIVIDAD OBLIGATORIA, INDIVIDUAL- (último día 1 de febrero)

¡Os propongo una adivinanza!

– Leedla detenidamente

– En el espacio comentarios escribid:

  • La respuesta
  • El motivo por el que la habéis escogido.

– Esperaré a publicar los comentarios para dar la oportunidad a que todos podáis pensar y participar.

ADIVINANZA

Me estiro, me encojo, me ensancho,
me estrecho; estas son cosas
que hago todos los días.
No soy ni persona ni animal.
¿Qué cosa puedo ser?

 

LA SOLUCIÓN ERA… LA SOMBRA

PENICILLIUM NOTATUM

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 16 de gener)

Aquí teniu una nova activitat perquè investigueu una estona durant aquestes vacances….

– Aquesta activitat comptarà com a nota del trimestre per l’àrea de naturals.

– Caldrà entregar-la en la data apuntada anteriorment.

– Tot seguit us explico en què consisteix i com l’haureu de presentar:

1. Primer de tot haureu de visionar el vídeo (tants cops com us sigui necessari).

2. Tot seguit haureu de donar resposta a un qüestionari sobre el vídeo.

3. Caldrà presentar les preguntes i respostes en un DOCUMENT WORD.

4. El títol de l’activitat serà : La història de la penicil.lina.

5. Aquest títol s’haurà d’el.laborar amb el WORD ART.

6. Haureu d’acompanyar el treball amb dues imatges referides al tema.

7. En l’espai comentaris haureu de deixar una breu explicació de quina part del vídeo us ha cridat més l’atenció i escriure el per què (recordeu que és molt important justificar correctament la vostra resposta).

8-Per enviar el comentari al bloc disposareu de temps fins el dia 16 de gener.

 

QÜESTIONARI:

1. Qui fou el descobridor de la penicil.lina?

2. En quin any la va descobrir?

3. Quina mena de científic era?

4. L’Hospital Saint Mary, en quina ciutat europea es trobava?

5. A partir de quins antibiòtics fonamentà els seus estudis?

6. El fong descobert per casualitat , què va impedir?

7. Què destruia a aquests bacteris?

8. Com anomenaven al descobriment de Fleming?

9. Quan va començar-se a emprar la penicil.lina ?

10. Segons ens explica el vídeo, per què creus que la penicil.lina va ser un descobriment mèdic revolucionari?

 

VÍDEO:

 


Alexander Fleming: Historia de la penicilina por raulespert

ELS NOSTRES POEMES DE NADAL

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 21 de desembre)

Què us semblaria publicar el poema de Nadal que heu fet a classe?

Doncs, vinga! Cal que ho feu dins l’espai comentaris. I per tal que us animeu jo en publico un.

NIT DE NADAL

Si aquesta nit sents una remor estranya 

que, no saps com, t’obliga a mirar el cel,

i enyores gust de mel

i tens desig d’una pau que no enganya…

P

és que a través dels aires de la nit

t’arriba aquell ressò de l’Establia

de quan l’Infant naixia

i s’elevava un càntic d’infinit.

P

Si ja no saps sentir-te pastoret,

ni aturar-te a entendre el bell missatge,

almenys, tingues coratge

de seguir el teu camí amb el cor net

P

(Joana Raspall)

ENCADENEM PARAULES!

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 7 de desembre)

Cal agafar l’última síl.laba de la paraula que trobis escrita i enviar-ne una de nova.

Busca paraules noves,d’acord????

*******TOTS AQUELLS QUE EM FAGIN ARRIBAR PARAULES NOVES JUNTAMENT AMB LA SEVA DEFINICIÓ DEL DICCIONARI GUANYARAN DOS POSITIUS!!!!!

+++++PODEU PARTICIPAR TANTS COPS COM US VINGUI DE GUST!!!!

Estàs a punt???????

La paraula de sortida és: “CANTIMPLORA”.

Comencem amb la paraula  CANTIMPLORA!

MAKING CRAFTS!!!

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA INDIVIDUAL – (últim dia 23 de novembre)

This is an obligatory activity and you have time until November 23rd.

You can work alone,in pairs or in little groups ( 3 or 4 members).

Click on:

http://www.enchantedlearning.com/crafts/winter/

Go to “CRAFTS  FOR  KIDS”.

You will find different crafts.

Choose what ever you want and make it!!

You can bring your craft to the class.

Don’t forget to write your name, surname and the title of your craft in “espai comentaris”.

EXAMPLE:

MONTSE ALDEA.

CRAFT: DINOSAUR.

 

 

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

TRADICIONS I SÍMBOLS DE CATALUNYA

ACTIVITAT PER FER A COL·LEGI

Hola nois i noies!!

Ja sabem moltes coses sobre Catalunya…

Hem treballat molt i hem après coses sobre el relleu de Catalunya i també sobre el seu clima i la seva vegetació, però què en sabem de les seves tradicions i els seus símbols? És més, ja sabem què és un símbol?…i un himne? Què se celebra l’11 de setembre?

Doncs bé, ara treballarem per aprendre aquestes i moltes més coses sobre Catalunya…

Us animeu? Apa, aneu a la tasca per saber què hem de fer!

TASCA

Per saber moltes coses sobre Catalunya i conèixer-la bé, anem a investigar. Per tal de treballar tot això, haureu de:

– Agrupar-vos per parelles.

– Cercar informació a Internet amb els enllaços corresponents.

– Confeccionar un document Word responent les activitats que trobareu més avall.

– Recordeu que, si voleu tenir una bona nota, no és aconsellable fer un “cortar pegar” sense entendre el que demanen les preguntes.

– Cercar imatges que puguin acompanyar les vostres explicacions.

– Recordeu també que els títols i la presentació en general compten per la nota. Sigueu creatius.

Som-hi! Anem per feina!

ACTIVITATS (1a Part)

1.- Digues quins són els tres símbols de Catalunya reconeguts per la Generalitat. Fes una explicació de cada un d’ells indicant quin és el seu origen. Recorda posar-hi títol a cada un d’ells i si pots imatges.

PREGUNTES (2a Part)

2.- Quin article de l’Estatut d’Autonomia de 2006 nomena els símbols de Catalunya? Què diu aquest article?

3.- Escriu una estrofa de la lletra de l’himne nacional de Catalunya en la seva versió original (no la moderna).

4.- Saps què és una falç?

5.- Quina relació té el torneig de FC Barcelona Joan Gamper amb la senyera?

6.- Quin és aquest llibre i què significa per a Catalunya?

7.- Què volia dir en aquells temps “anar a can Felip i per què ho deien?

8.- Qui eren els “botiflers” i en quin sentit es fa servir avui dia la paraula?

9.- Què en penses que els catalans fem d’una derrota, la nostra festa nacional quan normalment tothom el que festeja són les victòries?

 

ENLLAÇOS

http://www.gencat.cat/catalunya/cat/coneixer-si

mbolsnacionals.htm

http://ca.wikipedia.org/wiki/S%C3%ADmbols_de_Catalunya#S.C3.ADmbols_hist.C3.B2rics

http://www.officialworldrecord.com/2004/08/worlds-largest-floating-flag/

http://www.ultramagic.com/cat/News/N25/News25.htm

http://www.parlament.cat/porteso/estatut/eac_ca_20061116.pdf

http://ca.wikipedia.org/wiki/Els_Segadors

http://www.llibrevell.cat/wp/anar-a-can-felip-homenatge-als-borbons/

http://www.diccionari.cat/

http://zwitterioblog.blogspot.com/2007/09/diada.html

 


TRADICIONS CATALANES

– ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL (últim dia d’entrega 9 de novembre)

Amb motiu del temàtic,  aquest curs dedicarem  uns dies a treballar les tradicions catalanes.

La nostra terra és plena de tradicions diverses i una de molt coneguda són les colles castelleres.

N’hi ha moltes arreu de Catalunya i força d’elles són molt conegudes, tant aquí com en d’altres països del món.

Perquè us en feu una idea, us proposo fer una activitat amb l’ajut de l’hemeroteca de La Vanguardia.

Doncs, som-hi !!!

Tot seguit us explico els passos que heu de seguir per fer-la.

**Primer de tot heu de clicar en la pàgina web de la hemeroteca.

**On podeu llegir “la hemeroteca de La Vanguardia desde 1881″ , caldrà escriure ” Colles castelleres a Nova York”.

**Tot seguit haureu d’escriure la data següent : Por fecha : DESDE  (  08-06-2012 ) HASTA (  08-06-2012 ).

**Després cliqueu sobre BUSCAR.

**Us apareixeran els resultats trobats (EDICIÓN DEL VIERNES, 08 DE JUNIO DE 2012).

**Feu un doble clic sobre la pàgina del diari que veureu a la vostra esquerra per fer -la grossa i poder llegir la notícia còmodament.

**Un cop llegida, cal que contestis el següent qüestionari en l’espai dels comentaris.

QÜESTIONARI:

1. Quina consideració dóna la UNESCO als castells humans?

2. Des de quin any es van començar a fer exhibicions a l’estranger? Quina fou la primera “colla” en fer-les?

3. En quin país i en quin any els Castellers de Vilafranca van aixecar un castell de nou amb folre?

4. Per quin motiu els Castellers de Vilafranca van actuar a Nova York aquest estiu passat?

5. Amb quina personalitat catalana van coincidir?

6. Per què no cobren els membres d’una “colla”?

7. Quantes persones d’una “colla” són movilitzades quan han de fer alguna sortida a  l’estranger?

NO PUBLICARÉ ELS COMENTARIS FINS A LA FI DE L’ACTIVITAT, PER DONAR L’OPORTUNITAT DE QUE CADASCÚ PENSI PER SI SOL. DE TOTES MANERES PUBLICARÉ UNA LLISTA AMB LES RESPOSTES QUE HEU FET CORRECTES.

AQUÍ TENIU L’ENLLAÇ DE LA HEMEROTECA.

http://www.lavanguardia.com/hemeroteca/

***AQUÍ US DEIXO UN VÍDEO DE L’ESTADA DELS CASTELLERS DE VILAFRANCA A NOVA YORK.


¿QUÉ HAY EN SU INTERIOR?

-ACTIVIDAD OBLIGATORIA, INDIVIDUAL – (último día 2 de noviembre)

¿Os parece bien que juguemos unos días?

Se trata del que practicamos en clase, pero por si alguien no lo recuerda aquí tenéis las normas:

– Debéis descubrir qué se esconde en el interior de la caja: un objeto, un sentimiento, una sensación, un lugar, una persona, etc.

– En el espacio para comentarios podéis hacerme preguntas que su respuesta sea Si o NO.

– Las iré publicando hasta que alguien lo adivine.

– Os recomiendo:

a) Leer las preguntas que hayan hecho vuestros compañeros para no repetirlas y además os servirán de ayuda.

b) Haced muchas preguntas antes de aventuraros a dar una respuesta, pues quien no acierte a la primera queda eliminado del juego.

– Empezamos YA!!

P

COM ENS ALIMENTEM?

-ACTIVITAT OBLIGATÒRIA, INDIVIDUAL- (últim dia 19 d’octubre)


P

CLICA SOBRE LA FOTOGRAFIA PER INICIAR EL VÍDEO

EN QUÈ CONSISTEIX L’ACTIVITAT?

a) Has de visionar els quatre primers minuts d’aquest vídeo, tot i que la seva durada és més llarga.

b) Cal que copiïs les següents preguntes a la llibreta de naturals i les contestis (treball en brut).

c) Cal que ho passis a un foli per presentar-lo el dia 19 d’octubre a classe.

d) A l’apartat de comentaris hi has de deixar un breu comentari sobre aquesta activitat.

Aquí et deixo unes preguntes que et poden ajudar a fer un comentari ben raonat.

– Què t’ha semblat l’activitat? Per què?

– L’has trobada fàcil o difícil? Per què?

– Has après alguna cosa nova? Què?

– Hi ha hagut alguna cosa que et cridés l’atenció? Quina?

– …

e) A classe  en farem una posta en comú.

ATENCIÓ: Si la feina (treball escrit i el comentari del bloc) està ben feta, ben raonada i ben presentada, podreu guanyar uns quants positius que sempre van bé.

QÜESTIONARI SOBRE ELS QUATRE PRIMERS MINUTS DEL VÍDEO

1.- Què pot evitar una alimentació equilibrada?

2.- Quins grups d’aliments segons veus en les imatges ens ajuden a tenir una alimentació equilibrada?

3.- Digues dues malalties que es poden donar en una persona obesa.

4.- Quines afirmacions són certes per reduir l’obesitat:

– Cal fer una dieta baixa en calories.

– No fer exercici físic.

– Beure força aigua.

– Menjar llaminadures i prendre begudes

refrescants.

– Fer tres àpats abundants al dia.

– No picar entre àpats.

 

IMPORTANT: SI NO VEIEU EL VÍDEO HEU DE DESCARREGAR EL REAL PLAYER. EL PODEU TROBAR PEL GOOGLE PERÒ AQUÍ US POSO UN ENLLAÇ QUE VA DIRECTE A UNA PÀGINA EN ESPANYOL DES D'ON ES POT DESCARREGAR. AMB AJUDA DELS PARES SUGUR QUE PODREU FER LA INSTAL·LACIÓ. HEU DE CLICAR SOBRE ON DIU DESCARGUE AHORA(el de la dreta!!!!) I ANAR SEGUINT LES INDICACIONS.

 

http://realplayer.softonic.com/

 

BENVINGUTS AL BLOC!!

ACTIVITAT OBLIGATÒRIA (últim dia 5 d’octubre)

😛 Hola nois i noies!

Com us han anat les vacances?

Us ho heu passat bé?

Heu fet quelcom d’especial?

Heu visitat algun lloc interessant?

Bé, tal com diu el refrany, tot el que és bo s’acaba!

ESPERO LES VOSTRES RESPOSTES ABANS DE LA DATA DE CLOENDA DE L’ACTIVITAT!

 

Doncs, vinga! Espero que hàgiu agafat forces pel curs que acaba de començar.

Aquests any hi  ha una innovació i és el nostre bloc.

Aquest consta de diferents pàgines i activitats. Algunes seran optatives i d’altres obligatòries. Però estic segura que us agradarà treballar-hi.

Tal com ja hem comentat cal seguir unes petites normes per tal que tot funcioni a les mil meravelles:

  • La realització, o no, de les activitats es tindran en compte en les notes de les assignatures pertiments.
  • Vigileu l’ortografia i abans d’enviar un comentari repasseu-lo bé. Podeu consultar el lateral on teniu una ajuda per aquelles paraules que més us costen. En cas que feu faltes us les remarcaré en negreta per tal que pogueu anar aprenent dels errors, però això significa una mica d’esforç per la vostra part per repassar què heu fet malament i poder millorar.
  • Sigueu correctes en la manera com us adreceu a la resta de companys/es, professors i tota aquelles persones que poden mirar el bloc.
  • Respecteu les opinions dels altres encara que no pensin com vosaltres.
  • Cal que tingueu en compte les dates de cada activitat i no deixar la feina per l’últim moment ja que el món de la informàtica et pot sorprendre amb problemes en el moment menys esperat (tal web no s’obre, no es pot accedir al bloc, no teniu tinta a l’impressora, l’ordinador no funciona, etc).

Bé, esteu preparats per aquest nou repte?

Segur que sí!!!

 

La vostra tutora, Eulàlia