PROJECTE DE MEDI

Els nens i nenes de 5è de primària, hem estat treballant l’edat medieval a partir d’un projecte interdisciplinari, ja que s’ha treballat des de diferents àrees així com cooperativament amb petits grups.

Com a producte final hem elaborat uns  vídeos, en els quals us mostrem   diferents coneixements adquirits al llarg del projecte. Tant el guió, la gravació,  com l’edició del vídeo l’hem  dut a terme de forma autònoma.

Esperem que us agradin!

Bon estiu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *