Els nens i nenes de 5è de primària, hem estat treballant l’edat medieval a partir d’un projecte interdisciplinari, ja que s’ha treballat des de diferents àrees així com cooperativament amb petits grups.
Com a producte final hem elaborat uns vídeos, en els quals us mostrem diferents coneixements adquirits al llarg del projecte. Tant el guió, la gravació, com l’edició del vídeo l’hem dut a terme de forma autònoma.
Esperem que us agradin!
Bon estiu!
