Monthly Archives: juny 2019

PROJECTE DE MEDI

Els nens i nenes de 5è de primària, hem estat treballant l’edat medieval a partir d’un projecte interdisciplinari, ja que s’ha treballat des de diferents àrees així com cooperativament amb petits grups.

Com a producte final hem elaborat uns  vídeos, en els quals us mostrem   diferents coneixements adquirits al llarg del projecte. Tant el guió, la gravació,  com l’edició del vídeo l’hem  dut a terme de forma autònoma.

Esperem que us agradin!

Bon estiu!

Colònies 5è EP Curs 18-19

Els dies 12, 13 i 14 de juny de 2019,els nens i les nenes  d’Educació Primària de l’escola vam anar de colònies a Mieres, la Garrotxa.

Allà, ens varem divertir molt, vam fer moltes activitats i vam aprendre molt sobre els volcans.

Ara, us passarem el nostre recull fotogràfic mitjançant aquest vídeo !

Esperem que us agradi moltíssim!

Bon estiu!!!!!

Alumnat de 5è EP

https://youtu.be/ge1zqn1inzg

Robòtica intercicles

Els nens i les nenes de 5è d’ EP   a l’hora de robòtica, hem compartit  l’activitat  ajudant als nostres fillols de 2n d’ EP en la superació dels reptes.

Ens agraden aquestes activitats perquè ens sentim grans , responsables  i ajudem a resoldre els dubtes dels nostres fillols!

Vegeu-ne una mostra !

Expliquem contes als fillols..!

Una de les activitats que més ens ha agradat aquest curs  ha estat l’explicació de contes als nostres fillols. Cadascun de nosaltres  ens n´havíem de preparar un per explicar-lo als nostres companys . Estem molt contents perquè els nostres fillols van estar molt atents , ens van aplaudir i felicitar per les exposicions!

Volem  compartir aquesta experiència amb tots vosaltres.

Aquí en teniu el resultat !

Alumnat de 5è Ep

EXCURSIÓ A CALELLA

El 10 de maig, un divendres, els nens i les nenes de Primària de la nostra escola  vam anar d’excursió a Calella de Palafrugell, un poble molt bonic de la Costa Brava.

Primer de tot vam anar a la platja a esmorzar. Havent acabat  vam començar a fer el Camí de Ronda que va de  Calella de Palafrugell  a Llafranc,les vistes eren impressionants. A mig camí  ens vam parar per fer un dibuix del paisatge que observàvem, per cert ens van quedar de fàbula!!!!

Quan vam arribar a la platja de Llafranc vam ficar els peus a l’aigua, estava molt freda! Vam jugar i seguidament, a dinar. Finalment, després d’una tarda a Llafranc vam anar cap a l’autocar per tornar a l’escola.

Ens ho vam  passar genial, sobretot quan estàvem a la platja! Quin dia de calor !!!!