Els nens i les nenes de 5è hem realitzat un munt de manualitats nadalenques a partir de l’elaboració de les seves instruccions.
Esperem que hi feu un cop d’ull i que us animeu a fer-ne algun durant aquestes vacances.
Bon Nadal a tothom !!!!
https://drive.google.com/drive/folders/143LL2GFVRNb1yCIbcDKNc0EQm31eOuea?usp=sharing
