Durant aquests dies l’alumnat de 6è d’ EP hem recitat poesies nadalenques i hi hem afegit música de fons. Són boniques d’escoltar!
I ens agradaria compartir-les en tots vosaltres i per això us adjuntem alguns audios .
Desitgem que gaudiu igual que ho hem fet nosaltres!
Bon Nadal a tothom!
