Com cada any els alumnes de Cicle Superior han participat en el concurs literari organitzat per la biblioteca Can Pedrals de Granollers.
Enguany el concurs ha estat dedicat al poeta i crític Josep Palau i Fabre.
Molta sort als nostres participants!!!!!


