L’alumnat de Cicle Superior hem començat una nova activitat aquest curs: robòtica. Aquesta activitat consisteix en programar un robot perquè faci diferents tasques. De moment, a l’àrea d’educació física hem programat el robot perquè faci un ball coordinat amb música; a l’àrea de llengua catalana hem creat una història on el robot fa un viatge pels continents i a l’àrea de matemàtiques hem treballat els angles programant el robot.
Trobem aquesta activitat divertida i alhora creativa.



