COMENÇA EL CURS ESPORTIU!

Després de l’inici del curs escolar 14-15 toca l’inici del curs esportiu! Tres representants de l’equip de futbol sala de l’escola: en Junior, en Santiago i l’Àlex; van participar el passat diumenge, 5 d’octubre, al torneig de futbol 3×3 que organitzava la mutua Agrupació. Si cliqueu la foto podreu veure algunes imatges de l’event.

Agrupació 3x3 CUP

One thought on “COMENÇA EL CURS ESPORTIU!

1. L'Agrupació

Benvolguts amics i amigues,

L’organització de l’Agrupació Cup 3×3 volem agrair la vostra participació en el torneig celebrat durant la jornada d’ahir a Mataró.

Estem molt satisfets del desenvolupament del torneig, de l’entusiasme i ganes de practicar esport de tots els nens i nenes que van formar part dels 30 equips participants.

Moltes gràcies també a tots els clubs, entitats, escoles, pares i mares que ens vàreu acompanyar durant la jornada d’ahir i que vàreu rebre la nostra invitació amb molt bona predisposició.

Ben aviat podreu trobar fotos del torneig a la nostra web, http://www.agrupacuiocup3x3.com

Ens veiem a la propera!!

Salut i esport!

L’organització de l’Agrupació Cup 3×3