Taller de roques i minerals

Dintre del tema de la Terra, hem  hem observat la col.lecció de roques i minerals de l’escola i hem fet de geòlegs investigant les característiques amb una lupa , pes, textura i descubrint el nom amb ajuda d’internet. Mireu les fotos del taller!

La nostra mongetera

Dins del tema de les plantes , els alumnes de 3r han fet germinar llavors de mengetes i han fet el seguiment de tot el procés. Finalment han transplantat les mengeteres a una jardinera i han fet observacions de la seva evolució. Estan molt altes i maquíssimes! Mireu les fotos!

Bean seed germination isolated on white

Treball amb els REGLETS

A 3r  hem iniciat el treball amb els reglets a les hores de mates. La primera sessió va ser de familiarització amb aquest material,  descubriment de les possibilitats del mateix i observació. Vam acabar descubrint la relació entre els colors i llargaria dels reglets amb la numeració fins al 10. Aquí teniu algunes fotos

Us deixem algunes fotos més sobre el treball amb els reglets

Sortida al port d’Arenys

Divendres, 4 de maig,  els alumnes de 3r vam fer una sortida per visitar el port d’Arenys. Allà uns monitors ens van explicar que la sorra de la platja ve de les muntanyes, vam aprendre a identificar petxines i  peixos de la zona. També vam fer un recorregut en barca ,que va ser molt emocionant.  Ens van explicar diferents sistemes de pesca i a la tarda vam anar a veure a  un pescador i ens va ensenyar el peix que havia aconseguit pescar aquell dia.

Cliqueu a la foto i veureu tot el que vam fer.

Visita a l’Ajuntament

Els alumnes de 3r estem fent un projecte sobre el municipi i el passat dijous vam visitar l’ajuntament,  vam veure l’alcalde de la ciutat i   en el recorregut vam  observar alguns edificis   i restes  del patrimoni històric de Mataró.

Aquí teniu algunes fotos:

COHESIÓ TEI – EL NOSTRE ESCUT

El passat divendres, 16 de febrer de 2018, l’alumnat de 3r i 5è va fer una altra activitat del Programa TEI (Tutoria Entre Iguals). En aquesta ocasió es tractava de dissenyar un escut que els representés com a parella de Tutor i tutoritzat. Si cliqueu la imatge podreu veure una petita representació de l’activitat. També podreu veure els escuts al passadís i les classes de 3r durant la jornada de portes obertes.