SORTIDA AL PORT D’ARENYS

El passat dijous, 15 de juny de 2017, els nens i nenes de 3r varen anar al Port d’Arenys a fer diverses activitats per conèixer els peixos, crustacis, cloïses i moluscs que viuen a a costa i al fons marí. Varen fer recerca de petxines a la platja, un viatge en barca, vista a la llotja del peix i un passeig pel port de pescadors on els van explicar les diferents tècniques de pesca… I al final, un regalet per treure’s la calor de sobre… Si cliqueu la foto podreu veure les imatges d’aquest fantàstic dia! AH, I NO OBLIDEU COMENTAR!!!!

Port d'Arenys

TROBADA PLA CATALÀ DE L’ESPORT

El passat dijous, 15 de juny de 2017, els nens i nenes de 4t varen anar a al Camp del Camí del mig per fer una trobada amb altres escoles de la ciutat i compartir una estona de ocs i esport tots junts. L’activitat consistia en 3 estacions per les que passaven tots els nens i nenes fent equips de 5 ó 6 jugadors. Si cliqueu la foto podreu veure algunes imatges! NO OBLIDEU COMENTAR!!

Certamen de lectura en veu alta

El passat 3O de març, la Dayana Clarós , alumna de 4tA, va participar als quarts de final del Certamen de lectura en veu alta com a representant de la nostra escola. L’Adam Sánchez, de 4tB, també la va acompanyar com a substitut. Ha sigut una experiència molt enriquidora per als alumnes i mestres que hem participat en aquest projecte ja que ens han proporcionat estratègies per millorar la lectura en veu alta.

A continuación us deixem unes imatges de l’acte que es va fer al Miquel Biada.

Sortida a Catalunya en miniatura

El passat divendres dia 24 de març, els alumnes de 4t vam fer una sortida a Catalunya en miniatura. Allà vam fer una gincana per buscar edificis i elements arquitectònics emblemàtics de les diferents comarques ce Catalunya.
Aquí teniu les fotos!

DSC05528https://photos.google.com/album/AF1QipO3sVDKFUiuShXXfpJAxseiDwcMIRIE5FjdFx1Q

Barça Kids – Aprenem el valor de la Humilitat!

El passat divendres, 17 de març de 2017, els alumnes de 3r de primària de l’escola vana anar al Centre Cívic dels Molins per realitzar una activitat per treballar els valors mitjançant l’esport. Van conèixer el significat de LA HUMILITAT, però també d’altres valors com EL RESPECTE, L’ESFORÇ, L’AMBICIÓ I EL TREBALL EN EQUIP. Un dia especial del que podeu veure algunes fotos si cliqueu la imatge.