Sortida de Tardor 2017

El passat divendres, 10 de novembre de 2017, els nens i nenes de l’escola varen anar a Can Bosc, a Breda, on van fer moltes activitats i varen passar un dia d’allò més entretingut. Si cliqueu la foto, podreu veure les imatges.NO OBLIDEU FER COMENTARIS!

Taller Castanyada 3r i 4t

Els nens i nenes de 3r i 5è varen fer una manualitat conjunta com a activitat del programa TEI (Tutoria Entre Iguals) en motiu de la castanyada. Si cliqueu la foto podreu veure com va anar!
DSC06094Els nens i nenes de 4t varen transformar un moniato en tota mena d’animals i objectes molt divertits i interessants. Si cliqueu la foto veureu una petita mostra.

NO OBLIDEU FER COMENTARIS!!!

SORTIDA AL PORT D’ARENYS

El passat dijous, 15 de juny de 2017, els nens i nenes de 3r varen anar al Port d’Arenys a fer diverses activitats per conèixer els peixos, crustacis, cloïses i moluscs que viuen a a costa i al fons marí. Varen fer recerca de petxines a la platja, un viatge en barca, vista a la llotja del peix i un passeig pel port de pescadors on els van explicar les diferents tècniques de pesca… I al final, un regalet per treure’s la calor de sobre… Si cliqueu la foto podreu veure les imatges d’aquest fantàstic dia! AH, I NO OBLIDEU COMENTAR!!!!

Port d'Arenys

TROBADA PLA CATALÀ DE L’ESPORT

El passat dijous, 15 de juny de 2017, els nens i nenes de 4t varen anar a al Camp del Camí del mig per fer una trobada amb altres escoles de la ciutat i compartir una estona de ocs i esport tots junts. L’activitat consistia en 3 estacions per les que passaven tots els nens i nenes fent equips de 5 ó 6 jugadors. Si cliqueu la foto podreu veure algunes imatges! NO OBLIDEU COMENTAR!!