Visita a l’Ajuntament

Els alumnes de 3r estem fent un projecte sobre el municipi i el passat dijous vam visitar l’ajuntament,  vam veure l’alcalde de la ciutat i   en el recorregut vam  observar alguns edificis   i restes  del patrimoni històric de Mataró.

Aquí teniu algunes fotos:

COHESIÓ TEI – EL NOSTRE ESCUT

El passat divendres, 16 de febrer de 2018, l’alumnat de 3r i 5è va fer una altra activitat del Programa TEI (Tutoria Entre Iguals). En aquesta ocasió es tractava de dissenyar un escut que els representés com a parella de Tutor i tutoritzat. Si cliqueu la imatge podreu veure una petita representació de l’activitat. També podreu veure els escuts al passadís i les classes de 3r durant la jornada de portes obertes.

CARNAVAL, CARNAVAL!

La setmana passada l’escola varem celebrar el carnaval! Dilluns varem rebre el Rei Carnestoltes, dimarts, dimecres i dijous varem seguir les seves consignes, dijous llarder varem menjar truita i divendres varem fer la Gran Rua amb l’ajut del pares i mares que van fer part de les disfresses, varen posar la música i ens van acompanyar i ballar amb nosaltres durant tota la rua. Si cliqueu les imatges podreu veure la preparació de la disfressa de bombers de 3r i fotos de a gran rua de l’escola que, com sempre, va ser ESPECTACULAR!!!

Ah! I no us oblideu de fer comentaris d’allò que més us ha agradat!

3r PREPARA EL CARNAVAL!                          RUA DE CARNESTOLTES

FABRICA DE XOCOLATA SIMÓN I COLL

Divendres, 19 de gener de 2018, els nens i nenes de 3r varen anar a visitar la fàbrica de xoclata Simón i Coll a Sant Sadurní d’Anoia. S’ho van passar molt bé i van aprendre molt sobre el procés d’el·laboració de la xocolata. Si cliqueu la imatge, podreu veure alguns moments de la sortida. NO US HO PERDEU! Ah! I no oblideu comentar!!!

TEI ’17-’18: Gimcanna de Nadal

Aprofitant els últims dies del primer trimestre, varem celebrar la Gimcanna del Programa TEI. Una activitat on Tutors i Tutoritzats van cooperar per superar les diferents proves i, de passada, es van conèixer una mica més i millor. Si cliqueu la imatge podreu veure les fotos de l’event.

NO OBLIDEU COMENTAR!!!

TEATRE D’ANGLÈS 3r

Just abans d’acabar el 1r trimestre, els nens i nenes de 3r de l’escola van poder gaudir d’una obra fantàstica que va representar una companyia professional de teatre amb actors i actrius natius en anglès. Si ciliqueu AQUÍ podreu veure algunes imatges de l’espectacle. Com sempre, us animem a comentar l’artícle.