Sant Jordi!

Hola famílies!

El tercer trimestre ha començat ben mogudet amb ple d’activitats relacionades amb Sant Jordi!

Contacontes per part d’alguns pares, mares i familiars que ho van fer estupendíssim, biblioteca al cel obert, representació de la llegenda de Sant Jordi per part de les mestres, elaboració d’un conte col·lectiu….

Si cliqueu la foto podreu veure les fotografíes!

Mostra de teatre de 2n

Els últims dies del segon trimestre els alumnes de 2n que van realitzar el taller de teatre, ens van fer gaudir d’un espectacle genial en la mostra de teatre del trimestre! Felicitats!! Aquí teniu un petit recull de fotografies. Esperem que us agradi!

Contacontes Buc de Llibres 1r

Hola pares i mares!!

Els alumnes de primer vam gaudir d’una magnífica sessió de contacontes per part de l’Esteve a la llibreria Buc de Llibres de Mataró.

Vam descobrir llibres interessantíssims i divertits tot escalfant motors per Sant Jordi.

Sortida al cim d’àligues

Hola pares i mares,

El passat dijous 16 d emarç els nens i nenes de primer i segon vam anar d’excursió al Cim d’àligues. Allà vam poder observar moltes aus rapinyaires com els mussols, les òlives, els aligots i el gran Duc i gaudir d’una sessió de vol impressionant.

Carnestoltes!

Hola famílies,

Tot i que aquest any la pluja no ens ha permès fer la tradicional Rua pels carrers, els nens i nenes de cicle inicial no perdem la il·lusió i ens hem guarnit amb les nostres disfresses! Mirem que guapos i guapes que estem!!!!

IMG_20170224_112912

Educació viària

Hola famílies,

Els alumnes de cicle inicial hem anat a fer una sessió d’educació viària a la Policia de Mataró. Allà ens han ensenyat com ser uns bons vianants i a entendre i respectar els diferents senyals de trànsit que trobem en els nostres carrers.

Aquí teniu un petit recull de la visita del grup de 2nB.DSC_0046

Sant Jordi 2016.

Aquest any per Sant Jordi tota l’escola hem triat al tema dels contes de l’escriptor Roald Dalh. A cada nivell li ha tocat llegir un conte. A primer ens ha tocat llegir el conte del cocodril enorme i a segon els culdolla. Després de llegir el conte, ens hem inventat un altre conte, amb els seus dibuixos.
El dia dels jocs florals cada classe ha llegit al seu conte davant dels companys. Estem fets uns escriptors i il·lustradors molt bons.

Sant Jordi on PhotoPeach

Per la tarda vam anar amb els nostres padrins de lectura al pati a llegir.

Biblioteca cel obert. on PhotoPeach

LA MONA DE PASQUA.

Un dels últims dies abans de marxar de vacances de Setmana Santa vam preparar LA MONA DE PASQUA!! Per la tarda ens la vam menjar les tres classes de primer tots junts.
Aquí teniu un recull de fotografies que mostren els Masterchef que estem fets. Estaven per a llepar-se els dits.

FEM LA MONA DE PASQUA. on PhotoPeach

QUINA BONA PINTA!!!! on PhotoPeach

BON PROFIT! on PhotoPeach

SORTIDA AQUARIUM

Els nens i nenes del cicle inicial hem anar d’excursió a l’Aquàrium de Barcelona.
Primer hem vist una actuació de teatre de viatge al país de la Marmará i després ens van fer una visita guiada per les diferents espais de l’Aquàrium.

SORTIDA AQUARIUM on PhotoPeach

Vam anar a dinar ja que teniem molta gana i després vam seguir voltant per l’Aquàrium.
Ens va agradar moltissimmmmmm!!!!

SORTIDA AQUARIUM on PhotoPeach