El cos

Els alumnes de 2n hem començat a treballar el tema del nostre cos a medi a partir d’activitats ben diferents i creatives! Si cliqueu la fotografia podreu veure’n una petita mostra. Esperem que us agradi.

Treballem l’alimentació a 1r

Els alumnes de 1r ja hem començat a treballar el tema de l’alimentació i hem observat que no tots els aliments són iguals i que no tots es poden consumir amb la mateixa freqüència. Mireu quina piràmide d’alimentació que vam construir tots junts! Si cliqueu sobre la fotografia podreu veure un petit recull de la sessió.

PRIMERS DIES DE CURS 17-18

Fa un parell de setmanes que ha començat un nou curs.

Emocions, nervis, descobertes i retrobaments… són algunes de les emocions i sentiments que hem viscut aquests primers dies tots plegats.

Tot i així, els cursos de 1r i 2n ja estem en marxa i us volem animar a les famílies a entrar al bloc de cicle amb els vostres fills i filles per observar plegats tot allò que anem penjant i posar-hi algun comentari.

Bon curs 17-18 a tothom!!

inicicurs

Piscina 1r

Durant aquests dos últims trimestres els alumnes de 1r hem participat de l’activitat setmanal de piscina a la Piscina Municipal de Mataró.

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure un petit recull de fotografies. ESperem que us agradin!

Sant Jordi!

Hola famílies!

El tercer trimestre ha començat ben mogudet amb ple d’activitats relacionades amb Sant Jordi!

Contacontes per part d’alguns pares, mares i familiars que ho van fer estupendíssim, biblioteca al cel obert, representació de la llegenda de Sant Jordi per part de les mestres, elaboració d’un conte col·lectiu….

Si cliqueu la foto podreu veure les fotografíes!

Mostra de teatre de 2n

Els últims dies del segon trimestre els alumnes de 2n que van realitzar el taller de teatre, ens van fer gaudir d’un espectacle genial en la mostra de teatre del trimestre! Felicitats!! Aquí teniu un petit recull de fotografies. Esperem que us agradi!

Contacontes Buc de Llibres 1r

Hola pares i mares!!

Els alumnes de primer vam gaudir d’una magnífica sessió de contacontes per part de l’Esteve a la llibreria Buc de Llibres de Mataró.

Vam descobrir llibres interessantíssims i divertits tot escalfant motors per Sant Jordi.

Sortida al cim d’àligues

Hola pares i mares,

El passat dijous 16 d emarç els nens i nenes de primer i segon vam anar d’excursió al Cim d’àligues. Allà vam poder observar moltes aus rapinyaires com els mussols, les òlives, els aligots i el gran Duc i gaudir d’una sessió de vol impressionant.

Carnestoltes!

Hola famílies,

Tot i que aquest any la pluja no ens ha permès fer la tradicional Rua pels carrers, els nens i nenes de cicle inicial no perdem la il·lusió i ens hem guarnit amb les nostres disfresses! Mirem que guapos i guapes que estem!!!!

IMG_20170224_112912