Visita de l’organització de la Botifarunner!

Hola a tothom!

Estem molt contents, perquè dimarts passat ens van venir a visitar el Guillem Pujó i la Cristina Poch, dos dels organitzadors de la ja popular cursa Botifarunner.

L’objectiu d’aquesta trobada era animar els i les alumnes a participar en aquest esdeveniment, que també té el format infantil. A més d’animar-nos-hi, ens van explicar la importància dels voluntaris, sense els quals seria impossible dur a terme una cursa amb aquestes característiques, ja que se’n necessiten molts perquè hi ha moltes tasques a fer durant la cursa -orientar els corredors durant el trajecte, donar el menjar i l’aigua als avituallaments, animar i donar suport moral, etc.-, però també prèviament -pensar el recorregut adequat per a adults i per a nens, marcar-los, supervisar que no hi hagi troncs caiguts o, fins i tot, la neteja del sotabosc-.

A més, el Guillem i la Cristina també ens van explicar que l’edició d’enguany fa un pas endavant vers la sostenibilitat.

Després de la conversa, tots plegats vam córrer el circuit de la Botifakids, que, com hem dit anteriorment, és la versió infantil de la cursa, que té 2’5km de llarg, surt des de la Plaça Major i recorre els voltants del poble. A partir d’aquesta visita, els propers dies a l’hora d’Educació Física, l’alumnat de Vilademàger es prepararà per a aquest esdeveniment tan nostrat.

Els nens i nenes de l’escola van estar contentíssims d’aquesta experiència. L’escola seguirà apostant per acostar les activitats del poble a l’alumnat.

Ens veurem a la Botifarunner! Fins aviat, Guillem i Cristina! I moltes gràcies per la vostra visita!