Daily Archives: 28 gener 2011

JA HA ARRIBAT EL NADAL!

Tot l’equip de mestres us desitja unes bones festes!!

PRIMERS DIES A EDUCACIÓ INFANTIL

Ara que acabem el primer trimestre i els nens i les nenes de P-3, P-4 i P-5 ja s’han adaptat a la seva nova classe, recordem com van ser els seus primers dies.

fotos “primers dies a P-5”

fotos “primers dies a P-4”

fotos “primers dies a P-3”

MILLORES AL MENJADOR

Mireu com ha quedat el menjador! Com veieu, l’hem pintat d’uns colors més alegres, hi hem posat alguns mobles i penjat uns quadres. Ara és un espai més agradable.

HORT ESCOLARhort1

Ja tenim un hort per a l’escola!

L’Ajuntament ens ha adjudicat una parecel·la d’uns 45 m2 per conrear. Està situada al costat del camp de futbol i estarà en funcionament a finals d’estiu, segons les previsions. Aquest espai ens oferirà una bona oportunitat per fer aprenentatges més vivencials de la natura.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2010

El 24 de Novembre hi haurà les elecions per a la renovació de la meitat dels membres del Consell Escolar. votacio Clica aquí per consultar-ne el calendari :

ORDINADORS Aordinadors LA BIBLIOTECA!!

Hem instal·lat 8 ordinadors a la biblioteca que podreu utilitzar per llegir contes interactius, fer consultes en xarxa, escoltar narracions, etc.

cantada1

CANVI DE DIA PER A LA CANTADA DE NADALES

La cantada de Nadales d’enguany es trasllada al dia 22 de Desembre a la tarda.

COMENÇA EL SERVEI DE BIBLIOTECA EN HORES D’ESBARJO!

A partir d’avui, dia 5 d’octubre, la biblioteca de l’escola obre les seves portes a aquells alumnes que vulgueu venir a llegir, a consultar llibres o a avançar deures a l’hora del pati. L’Anna Barrera us hi espera!

silenceAixò sí, respecteu el silenci.

VEesportistesNDA DE XANDALLS DE L’ESCOLA

La venda de xandalls i material esportiu es farà el primer dijous de cada mes de 5 a 6 de la tarda. (Caldrà presentar el justificant de pagament pel banc, no s’acceptarà efectiu).