14 D’ABRIL V FIRA TASTET DE CIÈNCIES. US ESPEREM!

Aquest és el tercer curs que la nostra escola participarà a la FIRA TASTET DE CIÈNCIES.

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius de Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica , matemàtica i tecnològica.

Objectius
  • Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
  • Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
  • Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional.

Les activitats prèvies a la Fira s’adrecen al professorat i  alumnat d’educació primària i secundària dels centres dels Serveis Territorials del Departament d’Ensenyament de Tarragona.

La Fira està oberta a tota la ciutadania, alumnat i professorat de tots els nivells educatius i famílies.

T’esperem!

V Fira Tastet de Ciència: dissabte 14 d’abril de 2018.

De 16:00 a 16:30 muntatge de taules, experiments i ambients.
De 16:30 a 19:30 V Fira Tastet de Ciència, plaça de l’Univers – Fira Centre Comercial – Reus.
De 19:30 a 20:00 Cloenda.