DIA INTERNACIONAL DE LES BIBLIOTEQUES

El passat 24 d’octubre, amb motiu de la celebració del Dia Internacional de les Biblioteques, les biblioteques de l’Escola Prat de la Riba i l’Institut Baix Camp  es van coordinar per dur a terme una activitat de col·laboració, en la qual alguns ex-alumnes de l’Escola i actuals alumnes de 2n de la ESO de l’Institut van retornar al seu antic centre per compartir contes en diferents llengües amb l’alumnat actual.

La Nerea Pérez i la  Yislee Hinojosa van representar als alumnes d’Educació Infantil una versió del conte de “La Caputxeta vermella”.

Els alumnes de 1r i 2n van gaudir del conte d’“Els tres porquets”, narrat per la  Núria Gabriela  i el Mohamed Ouaali.

La Carmen Garcia i la Yosra Mahdadi van llegir als alumnes de 4t i 5è “La Declaración Universal de los Derechos del Niño”.

L’ex-alumne Julián Andrés Herrera va explicar un conte en anglès als alumnes de 5è i 6è.

Vam gaudir tots molt d’aquest dia!!!

Un comentari a “DIA INTERNACIONAL DE LES BIBLIOTEQUES