CLUB DE LECTURA

Des de fa 4 anys els alumnes de Primària fem una activitat que es diu Club de Lectura.

Tots els grups llegim cada trimestre  un llibre en català i un llibre en castellà i, a partir de Cicle Superior, també un en anglès. Dividim cada classe en 3 grups reduïts i cada grup llegeix un llibre diferent. Setmanalment dediquem una sessió a posar en comú el que hem llegit a casa.

Amb aquesta activitat es fomenta el gust per la lectura i aconseguim millorar l’expressió oral, el vocabulari en diferents llengües i la comprensió lectora.

Aquí teniu algunes opinions dels alumnes:

  • “M’agrada el club de lectura perquè m’agrada llegir”, Mireia de 1r.
  • “A mi m’agraden els llibres que llegeixo perquè aprenc coses i també paraules noves”, Isaac de 2n.
  • “M’agrada perquè és interessant”, Hamza de 4t.
  • M’agrada quan parlem del llibre perquè fem comentaris molt divertits i, en anglès, m’agrada perquè aprenc paraules noves del tema”, Schiamarelly de 5è.
  • “M’agrada perquè els llibres que llegim són variats i quan ho comentem a classe surten temes molt interessants”, Julian de 6è.
  • “M’agrada perquè llegeixo més que abans i aprenc moltes coses”, Yosra de 6è.

Article redactat per Abraham, Andrea, Jesiel i Narjis.

2 comentaris a “CLUB DE LECTURA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *