EL DIA A DIA A LA BIBLIOTECA

Aquest primer trimestre els alumnes d’Educació Infantil han iniciat una sèrie d’activitats del projecte PUNTEDU a la biblioteca. La Marta, la bibliotecària, els ensenya les normes i el funcionament  d’aquest espai: com fer el préstec, aprendre a respectar el material, saber on es col·loca cada llibre, entendre el significat dels teixells…

Enguany, a la nostra biblioteca hi ha nous llibres, ja que l’escola n’ha comprat i, a banda, hem rebut una donació de la Fundació Margarita Bocio, que ens ha permès  adquirir més llibres per a la biblioteca i diccionaris per a les classes.

Lamentablement el préstec amb ordinador va molt lent i no és gaire pràctic. Esperem que aquesta  situació es solucioni ben aviat!

Article escrit per Narjis i Jesiel

Un comentari a “EL DIA A DIA A LA BIBLIOTECA

1. M’ha agradat veure que els més petits van a la biblioteca per conèixer molts llibres i moltes històries. Tenen molta soooort!
    Felicito la Narjis i el Jesiel perquè han redactat molt bé l’article i m’ha agradat molt.