Matrícula 23-24

Un cop publicada llista d’assignacions, s’obre el període de matrícula pel curs 23-24. Aquest període va del 20 de juny al 28 juny (ambdós inclosos). Hem habilitat un calendari per tal que pugueu demanar cita per formalitzar de forma definitiva la matrícula.

La documentació necessària per poder realitzar el tràmit és la següent:

  • Original i fotocòpia de:
    • DNI de les persones adultes responsables de l’infant.
    • Llibre de família o partida de naixement en el defecte.
    • DNI de l’infant (si en té).
    • TSI (Targeta Sanitària)
    • Carnet de vacunes.
    • Carnet de família nombrosa (si s’escau).
    • Certificat de discapacitat de l’infant (si s’escau).
  • 4 fotografies carnet de l’infant.

També haureu d’omplir i portar la següent documentació:

Els formularis PDF són editables i, per tant, els podeu omplir amb l’ordinador o imprimir-los i omplir-los manualment. També podeu signar-los digitalment en cas que disposeu de signatura digital. Si necessiteu una còpia en paper dels documents passeu-vos pel centre i us les facilitarem.

Si matriculeu el vostre infant a Infantil 3 anys el dia 21 de juny a les 17 h hi haurà un berenar informal a l’escola per conèixer-nos. No hi falteu!!!!!

Resolució Definitiva Primer Període Obert – Ajuts de Menjador

IMPORTANT – RECURS: Properament es publicarà al DOGC la resolució en ferm. En el moment en el que es publica, s’estableix un mes per a interposar recurs de reposició. Tan bon punt estigui, us informarem del termini exacte per a presentar recurs i del procediment.

Aquelles al·legacions que s’han desestimat seguiran igualment denegades pel mateix motiu o bé tindran el mateix import que s’havia informat a la resolució provisional.