Un cop publicada llista d’assignacions, s’obre el període de matriculació. Aquest període va del 21 de juny al 29 juny (ambdós inclosos). Hem habilitat un calendari per tal que pugueu demanar cita per formalitzar de forma definitiva la matrícula.
La documentació necessària per poder realitzar el tràmit és la següent:
- Original i fotocòpia de:
- DNI de les persones adultes responsables de l’infant.
- Llibre de família o partida de naixement en el defecte.
- DNI de l’infant (si en té).
- TSI (Targeta Sanitària)
- Carnet de vacunes.
- Carnet de família nombrosa (si s’escau).
- Certificat de discapacitat de l’infant (si s’escau).
- 1 fotografia carnet de l’infant.
També haureu d’omplir i portar la següent documentació:
Els formularis PDF són editables i, per tant, els podeu omplir amb l’ordinador o imprimir-los i omplir-los manualment. També podeu signar-los digitalment. Si necessiteu una còpia en paper dels documents passeu-vos pel centre i us les facilitarem.
El dia 21 de juny a les 17h hi haurà un berenar informal a l’escola per conèixer-nos. No hi falteu!!!!!
Inici de curs i participació voluntària en les propostes de lleure del setembre de les 15.30 h a les 16.30 h.
L’inici del curs 22-23 serà el dilluns 5 de setembre i l’horari del mes de setembre serà en format de jornada continuada. L’horari lectiu anirà de les 9 h a les 13 h mentre que l’horari de l’espai migdia (pels infants que siguin usuaris d’aquest servei) serà de les 13 h a les 15.30 h.