SANT JORDI 2016

www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-17-02
Aquest any la parada de Sant Jordi de La Farga la vam organitzar amb les famílies de l’escola. L’AMPA va fer pastissets per vendre i també va ajudar els alumnes de Cicle Superior a fer titelles de dit i roses de paper reciclat. Ens ho vam passar molt bé fins que la pluja va arribar.
www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-25-43
Nens i nenes, mares i mestres de l’escola ens vam passar el dia venent i passejant i participant de la Diada. També hi va haver un grup que vam tocar a l’escenari del passeig.
L’objectiu dels diners era recaptar fons per l’AMPA i pel viatge de final de curs al Tibidabo. I el vam aconseguir! Moltíssimes gràcies a tothom que ens va ajudar i fins una altra!