NARRACIÓ: Alumnes de CS i Carles Sala i Vila escriuen “Una història entre tots”

Les 5 primeres imatges del conte: Una història entre tots

PER LLEGIR UNA HISTÒRIA ENTRE TOTS

El calendari de la Marató Literària

Reforcem les característiques de les descripcions perquè entenguin millor la narració

A llengua anglesa es treballa la descripció from Esperança Tarres Serra on Vimeo.

Representem la història per facilitar la interiorització

LLegir i representar per entendre from Esperança Tarres Serra on Vimeo.

Les descripcions: Per llegir i mirar els respectius dibuixos

Aquest llibre vol servir per poder llegir atentament les descripcions

En aquesta presentació hi trobarem els dibuixos que els il·lustradors han fet de les diferents descripcions.

Els dibuixos dels il·lustradors from Esperança Tarres Serra on Vimeo.

En el passadís de davant de la biblioteca s’ha anat visualitzant el procés perquè alumnes i mestres puguin llegir i mirar i, si s’escau recordar, en quin moment del procés estem.

El passadís Primer trimestre 2015 from Esperança Tarres Serra on Vimeo.

Campions del BIBLIOENDEVINA del Primer Trimestre

CM

2 Finalistes de 3r b3 Campió 3r

Finalistes: Abou ba, Alexander Archag, Anas el Morabit, Aramatoulai Drmmeh, Bintu krubally,Dreidy Rojas, Erika Martinez, Fatou konte, Hawa kande, Ibra Cesay, Jawad Radaidan, Kaoutar Hammouda, Mariama Jallow, Marouane Rahilou, Masogona krubally, Nisrine Ofakkir, Ola Daniel Ajayi, Oussama el Khattabi, Riham Marouan, Sara Boureza, Sara el Abdi, Sohaib Soultani, Walid Belhaj, Yassir Hadan.

Campió: Mohamed el Addadi

CS

finalistes 5ècampió 5è

Finalistes de 5è: Fatoumata Bajaha, Fatou Ceesay, Kadi Bah, Nisrine Dabihi, Adam Zouini, Dade Bah