CAMPIONS del BIBLIOENDEVINA del Primer trimestre

Dotzè Biblioendevina from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

ELS CAMPIONS

Cicle Mitjà

3R: Oumayma Abouazzaoui, Mariama Bah, Dina Chougrani, Fadwa Ben Youssef, Ishane Kassimi, Kaoutar Gali, Ibrahim Hamouda, Romaisae El Alilti, Amal Lakhdar, Jasmin Bhatia, Nafi Fofana, Musa Ceesay, Ritish Ritish, Andrea Rosales, Issa Gumaneh, Abdoulaye Doumbia. L’AFORTUNAT: BRAHIME ALOUI

4T: Alí Sillah, Aseddin El Mourabiti, Harman Preet, Ibrahima Ceesay, Mademu Sillah, Oujari Kanteh, Oussama El Khattabi, Riham Marouan. L’AFORTUNAT: MANDE DIAKITE

Cicle Superior

5È: Felita Aichia Boadi, Abdekmounaim Ben Youssef, Ansata Bah, Hajar Feraaoune, Raschell Aleman, Sami Laagid, Manar Elasri, Jaha Sillah, Bintu Sawaneh, Fara Aberkous, Fadwa Moussaoui, Ayoub Ghozali, Siku Touray, Gnima Goudiaby, Yousra Alouat, Mariama Bajaha. AFORTUNADA: HIBA EL MORABIT

6È: Nasira Maaroufi, Jasvinder Kaur, Sukmanpreet Singh, Muhamadou Tunkara, Bakary Jaiteh, Muhamadou Fofana, Omar Kamara, Fatou Ceesay, Alpha Souley Mane ba, Mariama Sidibeh, Adama Kanteh. AFORTUNAT: YASSIN BENOMAR.

LLEGIR2

LLEGIR2 és una activitat lectora que cada dimarts de 6 a 7 s’organitza a la Farga.
Deu padrins i padrines amb els seus respectius fillols i filloles llegeixen històries reals i imaginàries.
En aquestes imatges recordem instants dels dimarts.

LLEGIR2 from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

L’ultim dimarts LLEGIR2 el fem a la Biblioteca Carles Rahola. Agafem l’autobús i quan arribem a la Biblioteca ens fan una visita guiada per les diferents
sales, ens presenten els nens i nenes del col·legi Migdia que fan LLEGIR2 a la Carles Rahola i anem tots plegats a veure l’actuació d’un mag. Les padrines i els padrins de la Farga ens han organitzat l’activitat.
Les següents imatges recorden moment de la visita a la Biblioteca

Biblioteca Carles Rahola from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

Biblioteques d’aula actualitzades

Anem a la biblioteca d’en Massagran de Salt, i cada nen agafa lliurement un llibre, de diferents tipologies (contes, còmics, revistes, llibres de coneixements…). A la classe, durant un temps (dos mesos aproximadament) cadascú el va llegint. Quan van acabant, s’intercanvien els llibres entre ells.
Quan ha passat el temps, tornem anar a la biblioteca, i es comenten amb el bibliotecari aspectes diversos sobre el diferent material: si el recomanen, si els hi ha agradat, …
Després tornen a agafar-ne més. I així vàries vegades durant el curs.
Aquesta activitat neix quan descobrim que el nostre pressupost és insuficient per poder garantir el préstec a tots els alumnes i mestres i, a la vegada, tenir una biblioteca d’aula actualitzada.
La Biblioteca de centre “Mil•lènium” permet a través del préstec que tots els alumnes i mestres tinguin accés a tots els registres del seu fons (epèrgam).

Activitat per actualitzar i dinamitzar les biblioteques d'aula from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

El tercer trimestre estrena una història imaginària: Mai més set! Mai més gana!

Alumnes, mestres, il·lustradors i escriptor han treballat molt perquè el primer dia del tercer trimestre es pugui llegir i interpretar la història que hem escrit entre tots:
MAI MÉS SET! MAI MÉS GANA!

Les il·lustracions de: Mai més set! Mai més gana!

LA IMAGINACIÓ DELS ALUMNES DE 5È I 6È I L’AJUDA D’EN CARLES HA FET POSSIBLE QUE JA TINGUEM L’ESCRIPTURA DEL NOSTRE CONTE ACABADA!!!!
Per llegir o bé imprimir el text, només cal que cliqueu al següent enllaç:
Mai més set! Mai més gana!

L’Àlex, l’Andrea, en Pau i la Vero han treballat de valent per tenir-ho tot a punt.
Les següents imatges en són un exemple.

Felicitats campions!!!

Aquí teniu els guanyadors de l’últim Biblioendevina de curs. Mooooooltes felicitats!!!!

BIBLIOENDEVINA 3R TRIMESTRE from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

Aquest trimestre ha estat un èxit de participació. Us animem a continuar jugant!

Biblioendevina 2n trimestre from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

3r Abou, Alexander, Aminata, Aramatoulai, Dreidy, Èrika, Firdaous, Ibra, Jawad, Kaoutar, Marima, Marouane, Musa G., Oujari, Oumaima, Oussama, Ousman, Riham, Sara B., Sirifou, Sohaib, Umaru. Guanyador: Ibra

4t Soumiya, Yousra G, Musa Diakite, Aminata, Jaha, Raschell, Sami, Moussa Diawara , Ayoub E.H, David, Dalia, Ayoub G, Ismael, Ansata, Manar, Abdelmounaim, Felita, Farah, Youssef T, Hajar, Fàtima, Lamine,  Yousra A, Usmana, Mariam, Fadwa, Firdaous, Adam, Ramanjot, Yancuba. Guanyadora: Mariama

Kadijatou, Nasira, Fatou B, Dade, Mahamadou T, Bacary, Nisrine, Sukhmanpreet,  Jasvinder, Adama, Nadira, Douae, Naela,  Fatou C. Guanyador: Ayoub

Yuma, Moad, Abdelmalk, Fatoumata G., Souhaila, Finko, Jaga J., Guadi, Aya , Safae, Youssef G.. Guanyador: Younes