LLEGIR2

LLEGIR2 és una activitat lectora que cada dimarts de 6 a 7 s’organitza a la Farga.
Deu padrins i padrines amb els seus respectius fillols i filloles llegeixen històries reals i imaginàries.
En aquestes imatges recordem instants dels dimarts.

LLEGIR2 from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

L’ultim dimarts LLEGIR2 el fem a la Biblioteca Carles Rahola. Agafem l’autobús i quan arribem a la Biblioteca ens fan una visita guiada per les diferents
sales, ens presenten els nens i nenes del col·legi Migdia que fan LLEGIR2 a la Carles Rahola i anem tots plegats a veure l’actuació d’un mag. Les padrines i els padrins de la Farga ens han organitzat l’activitat.
Les següents imatges recorden moment de la visita a la Biblioteca

Biblioteca Carles Rahola from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

Biblioteques d’aula actualitzades

Anem a la biblioteca d’en Massagran de Salt, i cada nen agafa lliurement un llibre, de diferents tipologies (contes, còmics, revistes, llibres de coneixements…). A la classe, durant un temps (dos mesos aproximadament) cadascú el va llegint. Quan van acabant, s’intercanvien els llibres entre ells.
Quan ha passat el temps, tornem anar a la biblioteca, i es comenten amb el bibliotecari aspectes diversos sobre el diferent material: si el recomanen, si els hi ha agradat, …
Després tornen a agafar-ne més. I així vàries vegades durant el curs.
Aquesta activitat neix quan descobrim que el nostre pressupost és insuficient per poder garantir el préstec a tots els alumnes i mestres i, a la vegada, tenir una biblioteca d’aula actualitzada.
La Biblioteca de centre “Mil•lènium” permet a través del préstec que tots els alumnes i mestres tinguin accés a tots els registres del seu fons (epèrgam).

Activitat per actualitzar i dinamitzar les biblioteques d'aula from Biblioteca Mil·lènium on Vimeo.

El tercer trimestre estrena una història imaginària: Mai més set! Mai més gana!

Alumnes, mestres, il·lustradors i escriptor han treballat molt perquè el primer dia del tercer trimestre es pugui llegir i interpretar la història que hem escrit entre tots:
MAI MÉS SET! MAI MÉS GANA!

Les il·lustracions de: Mai més set! Mai més gana!

LA IMAGINACIÓ DELS ALUMNES DE 5È I 6È I L’AJUDA D’EN CARLES HA FET POSSIBLE QUE JA TINGUEM L’ESCRIPTURA DEL NOSTRE CONTE ACABADA!!!!
Per llegir o bé imprimir el text, només cal que cliqueu al següent enllaç:
Mai més set! Mai més gana!

L’Àlex, l’Andrea, en Pau i la Vero han treballat de valent per tenir-ho tot a punt.
Les següents imatges en són un exemple.