ROBIN HOOD

THE STORY OF ROBIN HOOD

SORTIDA 2n CAIXAFÒRUM

Sortida 2n CaixaForum

Els nens i nenes de segon van anar al CaixaForum el dimecres 17 d’octubre, van  anar a fer un taller que es deia “Una festa de cuina” a Girona.

S’ho van passar molt bé. Van aprendre a fer instruments musicals amb coses de la cuina, podem fer  instruments amb coses que podem trobar a casa!

Després del taller van anar a esmorzar, van jugar al parc i després van tornar a l’escola.

Esiyahaga, Firdaous, Ousman i Jawad (6è)

LUDOTECA

El dia 24 d`octubre els nens i nens de 5è vam anar a visitar la Ludoteca. Ens van explicar els jocs que tenen i quan vam acabar vam poder jugar. Ens van ajudar a jugar bé a tots els jocs.

Ens va agradar molt i ens ho vam pasar molt bé.

ABDULIE T. I MAMADOU S (5è)

CASTANYADA 2018

LA CASTANYADA 2018

El dia 26 d´octubre del 2018 vam fer la castanyada a l’escola La Farga.

Vam fer una dansa per tota l´escola. Vam anar a totes les classes de l´escola  a ensenyar  la dansa de les castanyes.

Hem fet paperines per posar totes les castanyes que torrarem.

Els nens i nens de 6è repeteixen castanyes i raïms a tota l’escola.

La festa va començar a les 15:30 i sempre convidem a pares i mares.

Ens vam disfressar de castanyers i castanyeres.

Mande, Harman, Àlex i Mamadu (6è)

APADRINAMENTS

A l’escola a  vegades  fem   apadrinaments, tots els cursos. Els  nenes   de  2n  fan apadrinaments amb  6è i els de 5è ho fan amb  1r.

Fem activitats diferents com: anar al parc Monar i jugar, ens fem  preguntes i ens coneixem més bé,  llegim i escrivim històries… Cadascú té el  seu  padrí o padrina,  fillol o fillola.

ENS ENCANTA FER APADDRINAMENTS VOLEM  FER MOLTES TROBADES!

Fatou K i Lovert (5è)

Els 4 elements a La Mirona: AIGUA, FOC, TERRA i AIRE

El gran espectacle anual de La Farga va tornar a ser tot un èxit! Aquest curs els quatre elements van omplir l’escenari de la sala de ball La Mirona. Emoció, sorpresa i il·lusió es van barrejar amb la dansa, la plàstica i la música per oferir-nos a totes i tots unes actuacions precioses. Esperem que gaudiu de les fotos. FELICITATS A TOTHOM!

CARNAVAL 2018: Els 4 Elements

Un cop més va arribar el Rei Carnestoltes a fer-nos disfressar! I va portar idees esbojarrades i divertides.
La rua d’aquest curs va ser fantàstica, amb molts colors i molta música dels nostres grups de batucada, que acompanyaven als 4 elements: foc, terra, aigua i aire. Els carrers estaven plens de gent i les famílies ens van acompanyar tota l’estona.
FELICITATS A TOTHOM PER PARTICIPAR!!!

CASTANYADA

Ja fa molts dies que vam celebrar la festa de la Castanyada! Us en recordeu? Aquí teniu unes fotos per si ja se us ha oblidat quantes ens en vam menjar. Va ser molt divertida!

MAI MÉS SET, MAI MÉS GANA

Divendres i dissabte passat vam viure una experiència inoblidable, tant l’alumnat com el professorat: les últimes representacions al Teatre de Salt de l’espectacle “Mai més set, mai més gana”. Hem rebut una carta del director de Temporada Alta, felicitant-nos a tots i a totes. Aquí la podeu llegir! Pensem que descriu molt bé la feina que ha fet tothom.

Imatge de mapa de bits nova

INICI DE CURS 2017-2018

Hola a totes i tots!
A La Farga ja hem començat un nou curs, amb molta energia i moltes ganes d’aprendre!
Aquí teniu unes fotos del primer dia!