Els nens i nenes de cicle superior hem experimentat nous racons de llengua.
- Joc de l’oca (ortofrafía amb bee bots).
- Correctaparaules.
- Comprensió oral de vídeos.
Els nens i nenes de cicle superior hem experimentat nous racons de llengua.
Els nens i nenes d’infantil hem començat nous racons de llengua.
-Trencaclosques amb el nom i foto de cada nen.
-Una activitat per treballar l’atenció i la concentració.
-Grafisme per treballar la direccionalitat amb palets de colors.
A Infantil aprenem les vocals d’una manera més lúdica , viviencial i experimental, com també ens iniciem en el traç d’aquestes. Heu vist que bé ho hem fet!
Som uns artistes!
Ahir els nens i nenes de l’escola vam visitar la població de Vespella de Gaià. Durant l’excursió, primerament vam visitar el museu de la prehistòria i finalment vam visitar una granja de vaques. Tots plegats ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.
Els alumnes de cicle superior han realitzat un petit treball sobre les diferents parts del cos i les seves funcions.
Per altra banda era molt important respondre a la pregunta: QUINA RELACIÓ TÉ EL NOSTRE CERVELL EN EL FUNCIONAMENT DELS DIFERENTS APARELLS?
No ha estat una pregunta fàcil de respondre. Per què serà? Deixem que penseu perquè pot ser.
Amb aquestes exposicions aprenem principalment a treballar en grup, a parlar en públic i a explicar amb les nostres paraules el que volem explicar.
Si voleu podeu visionar les presentacions dels diferents grups.
Els alumnes d’educació infantil estem treballant hàbits saludables amb el material del PROGRAMA SI.
Hem estat escollint hàbits saludables dels que no ho són.
A banda hem conegut a l’ELMO, personatge que ens presenta totes aquestes activitats.
Ha estat molt divertit!
Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups, cadascun dels quals realitzen una tasca determinada i diferent. Poden ser de treball o de joc.
Segons el tipus d’activitat alguns racons necessiten ser dirigits pel mestre i en d’altres els nens/es poden funcionar amb força autonomia.
Els nens/es aprenen a treballar en equip, a col.laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciatvia i el sentit de la responsabilitat.
Aquí us deixem els nous racons de la PRIMAVERA!!!
Avui el Rober ha portat a l’escola CUCS DE SEDA. Els hem observat, tocat i els hem agafat. També hem vist un video de la seva transformació .
Els nens s’han emocionat molt !!
En aquesta sessió estem treballant :
-Numeració
-Orientació espaial i direccionalitat.
-Classificació de diferents atributs: formes i colors.