FI DE CURS

Benvolgudes famílies,

El curs ja s’ha acabat i us volem desitjar un molt BON ESTIU.

Aquí teniu un petit recull de fotos de l’últim dia.

Moltes gràcies.

FINS AVIAT!!!

ACROSPORT CM CS

Aquest final de curs a l’escola Josep Nin els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior hem treballat l’acrosport.

En aquesta unitat didàctica els nens han treballat en equip i han creat grans figures i piràmides humanes. En aquesta disciplina la consciència corporal, l’equilibri i la confiança en el company és clau per poder assolir l’èxit.

Resultat d'imatges de camara fotos dibuix

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicle Superior, Ed. Física | Deixa un comentari

AMBIENTS A INFANTIL:MAIG

El treball per ambients o per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on els i les alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma.

És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre o de la mestra és dinamitzar els aprenentatges i animar als infants a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge. Des d’aquest plantejament es cedeix al nen o a la nena un gran protagonisme: participa activament en el seu aprenentatge, pot ser model i guia dels seus propis companys/es, pren consciència de les seves possibilitats, accepta i aprèn dels seus errors… Aquí us deixem les imatges del mes d’abril!

Aquí us deixem les imatges del mes de maig. S’ho han passat d’allò més bé amb els nous ambients com la mediateca amb les titelles, els artistes pintant escorça o amb la perruqueria, entre d’altres. No us ho perdeu i cliqueu a la imatge per veure les fotos!!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

COMIAT IAOTECA

Benvolguts,

La setmana passada vam fer el comiat de l’activitat de Biblioteca que fem amb els avis de Salomó: LA IAIOTECA.

Ha estat una activitat molt gratificant tant pels avis com per els nostres alumnes.

Moltes gràcies a tots.

ÚLTIMA SESSIÓ LECTURA VEU ALTA

Avui hem realitzat l’última sessió de lectura en veu alta, aquí teniu les fotos dels alumnes que han participat.

COMIAT PADRINS DE LECTURA

Avui hem fet l’última sessió de padrins de lectura. Hem fet una part del laboratori d’abraçades i l’entrega de diplomes. Ens ho hem passat molt bé!!!

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

RECEPTES DE LES NOSTRES FAMÍLIES

Benvolguts,

Els alumnes de cicle inicial estem treballant la recepta i hem tingut molta sort perquè han vingut algunes mares a explicar-nos les seves.

La veritat és que tot ha estat molt bo i els nostres alumnes han aprés molt.

Moltes gràcies a les mares per la seva recepta i pel seu temps.

LABORATORI D’ABRAÇADES

Hola  a tothom!

Per finalitzar les activitats de biblioteca d’aquests any, els alumnes de cicle inicial han fet un laboratori d’abraçades.

A partir de diferents contes i diferents tipus d’abraçades els nens i nenes s’han endinsat en aquest món tant bonic, on com molt bé diuen les abraçades no costen diners, són boniques i es poden fer sempre. A banda que demostren amor, amistat, recolzament.

Us convidem doncs a que abraceu als vostres fills i filles.

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dijous tarda/nit i divendres

Bon dia

Aquí us deixem el darrer àlbum de colònies amb les activitats de dijous tarda/nit i del divendres.

Ha estat un experiència genial per tots.

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dijous matí

Després d’una nit intensa, aquest matí hem anat a relaxar-nos al convent de Sant Salvador. L’hem visitat i hem fet una gimcana.

A la tarda anirem a fer tirolines!!!

Fins al vespre

Publicat dins de General | 1 comentari