Let’s prepare a special meal ( science)

Durant aquest tercer trimestre, a l’assignatura de ciències en anglès, hem treballat el projecte Master Chef, on els alumnes han après diferents maneres de cuinar, els seus utensilis, com realitzar una recepta….
A continuació trobareu el projecte final d’aquest trimestre, on els alumnes havien d’enregistrar-se fent un video tutorial d’un plat que els hi agrada molt. Això sí, en llengua anglesa.

Publicat dins de Cicle Superior, General | Deixa un comentari

COLÒNIES 2017

La setmana passada vam anar de colònies a la Manreana, una granja escola de Juneda. Van ser tres dies molt intensos però també molt divertits.

COLÒNIES A JUNEDA

Benvolgudes famíllies

Per problemes tècnics ens resulta impossible penjar fotos al bloc.

En tot cas, els nens i nenes s’ho estan passant d’allò més bé.

Disculpeu les molèsties

Publicat dins de General | 2 comentaris

ESTAMPACIÓ DE MANS I PEUS A CS

Divendres passat van ser, finalment, els alumnes de Cicle Superior els que van poder gaudir de la sessió de Plàstica d’estampació de mans i peus. Les cares parlen per si soles!

ESTAMPACIÓ MANS I PEUS on PhotoPeach

Publicat dins de Cicle Superior, General | Deixa un comentari

PRESENTACIÓ 3r i 4t

Durant aquestes últimes setmanes els alumnes de Cicle Mitjà han estat preparant unes presentacions sobre un tema de Coneixement del medi. Els de 3r sobre l’ajuntament i l’organització de les localitats i els de 4t sobre l’organització de Catalunya, Espanya i Europa. Aquestes presentacions les van fer servir per explicar el tema als seus companys.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

LECTURA POEMES

LECTURA DE POEMES

LECTURA POEMES

LA NIT DELS MALSONS

El passat dia 27 d’abril, els alumnes de Cicle Superior van fer el concert de la Cantània “La nit dels malsons” aquí a Salomó. Va ser un concert programat als actes de la Festa Major.

En finalitzar el concert es va realitzar la rifa dels dos lots. Els afortunats d’aconseguir aquests lots van ser l’Anàstasia i l’Armand, i la Maria.

Per finalitzar la tarda, es va fer un berenar solidari. Des de l’escola volem donar les gràcies a totes les persones que van assistir al concert, les persones que van comprar la rifa i  a totes les famílies que van participar en el berenar portant tots aquells pastissos, galetes i dolços tan bons.

Publicat dins de Cicle Superior, Ed. Musical, General | Deixa un comentari

LECTURA DE POEMES