PRESENTACIÓ 3r i 4t

Durant aquestes últimes setmanes els alumnes de Cicle Mitjà han estat preparant unes presentacions sobre un tema de Coneixement del medi. Els de 3r sobre l’ajuntament i l’organització de les localitats i els de 4t sobre l’organització de Catalunya, Espanya i Europa. Aquestes presentacions les van fer servir per explicar el tema als seus companys.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

LECTURA POEMES

LECTURA POEMES

LA NIT DELS MALSONS

El passat dia 27 d’abril, els alumnes de Cicle Superior van fer el concert de la Cantània “La nit dels malsons” aquí a Salomó. Va ser un concert programat als actes de la Festa Major.

En finalitzar el concert es va realitzar la rifa dels dos lots. Els afortunats d’aconseguir aquests lots van ser l’Anàstasia i l’Armand, i la Maria.

Per finalitzar la tarda, es va fer un berenar solidari. Des de l’escola volem donar les gràcies a totes les persones que van assistir al concert, les persones que van comprar la rifa i  a totes les famílies que van participar en el berenar portant tots aquells pastissos, galetes i dolços tan bons.

Publicat dins de Cicle Superior, Ed. Musical, General | Deixa un comentari

Publicat dins de Biblioteca | Deixa un comentari

L’ENTREVISTA

Al segon trimestre els alumnes de Cicle Mitjà van treballar l’entrevista. Una vegada escollit el personatge i els grups, era moment de ficar-se a treballar fent una recerca i decidint que hi volíem saber d’aquests personatges. Aquí tenim el resultat final.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

LECTURA DE POEMES

Comença un trimestre nou i ja tenim un altre tema per treballar els dijous com a activitat de biblioteca: La Poesia.

FEM LA MONA!

Divendres passat, coincidint amb l’últim dia del 2n trimestre, cada classe va fer la seva tradicional Mona.
A la tarda vam anar al camp de futbol a menjar-les. Van quedar boníssimes!!!

LA MONA on PhotoPeach

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Hem participat en el XII Certament de Lectura en Veu Alta. Aquest any hem tingut sort! Ha passat a semifinals l’Anastàsia! https://photopeach.com/album/n9etpw