CARNAVAL 2018

El divendres dia 9 de febrer a la tarda va ser carnaval. Tots ens vam disfressar del  que volíem. Vam portar les disfresses de casa i ens ho vam passar molt bé.

JOCS TRADICIONALS (CI i CM)

A través dels jocs tradicionals, hem experimentat d’una manera distesa i divertida els jocs dels nostres avis i pares. D’aquesta manera, doncs, hem pogut entrar en relació amb els altres i conèixer la nostra cultura i les nostres tradicions. És per això, que els nens de cicle inicial i mitjà de l’escola Josep Nin vam proposar fer un intercanvi de jocs que ens permetessin obrir aquests lligams de coneixença i, alhora, ens servís per gaudir de les diversions dels nostres companys.

Els alumnes de cicle mitjà a més a més, van fer un treball de recerca on ens van presentar i explicar alguns dels seus jocs més representatius.

Alguns dels jocs mostrats en les fotografies, són el joc de la xarranca, bitlles catalanes, el joc dels patacons, el joc de les xapes, 4 en ratlla, la ratlla, etc.

Resultat d'imatges de joc tradicionals      Resultat d'imatges de joc tradicionals

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

ENS INICIEM AL VOLEIBOL (C.S)

En l’assignatura d’educació física, els alumnes de cicle superior han començat a iniciar-se en l’esport del voleibol. El voleibol és un esport d’equip que consisteix en fer passar la pilota al camp contrari per damunt de la xarxa, principalment mitjançant les mans, encara que les regles també permeten fer-ho amb qualsevol part del cos.

Els alumnes van començar aprendre primerament la tècnica bàsica i els colpejos bàsics com el toc d’avantbraç, el toc de dits, el servei, la rematada, seguidament van aprendre el reglament i finalment van aprendre a jugar partits de voleibol i cachibol. El cachivol, bàsicament és una alternativa del voleibol, més lúdica i més fàcil de jugar,  on la pilota és pot retenir amb les mans durant aproximadament tres segons.

Feu un click al logotip, per veure les diferents fotografies.

Resultat d'imatges de pilota voleibol

Publicat dins de Cicle Superior, Ed. Física, General | Deixa un comentari

CARNAVAL ALS AMBIENTS D’INFANTIL!

Als ambients d’Infantil ja ha arribat el Carnestoltes, cliqueu a la següent imatge per accedir a l’àlbum de fotos dels ambients del febrer. Bon cap de setmana de Carnaval!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

VISITA AL ROIDAL

L’alumnat de Cicle Mitjà estem treballant els oficis. Aquest dimecres vam visitar la fàbrica del Roidal on, la Tessy ens va explicar molt bé el procés d’elaboració dels biquinis.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

DIJOUS GRAS

Ahir va ser Dijous Gras i, com cada any, anem a fer una excursió al Motocross. Aquest any, degut al fred, els nens i nenes d’Infantil es van quedar a l’escola. Els de Primària vam anar-hi caminant i després vam fer una Gimcana molt divertida. Una vegada acabada la Gimacana vam baixar a dinar amb els d’Infantil al camp de fultbol, fins que va ser hora de tornar a l’escola per menjar-nos la coca de llardons i de sucre.

Com podeu veure va ser un dia molt intens.

ORDRES DEL REI CARNESTOLTES

Aquesta setmana ha estat molt intensa, el Rei Carnestoltes va venir el divendres passat i des de llavors no ha parat de donar-nos ordres divertides.

ELS AMBIENTS DEL GENER A INFANTIL

El treball per ambients o per racons és una proposta metodològica que proposa delimitar, dintre de l’aula, diferents espais on els infants puguin realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus cognitiu, manipulatiu i simbòlic.

La manera d’organitzar la classe és oferir una àmplia oferta de propostes les quals els nens i les nenes puguin realitzar autònomament, amb d’altres companys o amb l’adult. Aquesta manera de treballar implica una metodologia més creativa i flexible, en la que el rol de les mestres és dinamitzar els aprenentatges i proporcionar oportunitats per que els i les alumnes puguin explorar diferents centres d’aprenentatges tot tenint en compte les intel·ligències múltiples.

A continuació us deixem les imatges que ens ha deixat el mes de gener, feu un click a la següent imatge per veure-les totes!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | 2 comentaris

JOCS LLENGUA CI

Aquest trimestre hem començat a fer jocs nous de llengua catalana.

Un és per treballar la descripció i els altres per consciència fonològica.

Cicle inicial

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

RACONS MATES CI

Els nens i nenes de cicle inicial hem començat a fer els racons matemàtics que són els següents:

• Quina hora és?
  • Resseguim camins difícils.
  • El geoplà.
  • Anem a comprar.
  • Juguem al dòmino.

Ens ho vam passar molt bé!