PESQUEM BACTÈRIES

La setmana passada els nens i nenes de cicle inicial vam veure un conte sobre la importància de cuidar l’aigua i com de perillosos són els bacteris que hi ha dins l’aigua que no està tractada. Un cop vam acabar de veure el conte i parlar-ne vam pintar la nostra pròpia bactèria i vam intentar pescar-la amb una canyeta improvisada. Mireu que bé que ens ho hem passat…!

LABORATORI DE NADAL A CICLE INICIAL!

Avui a la biblioteca els alumnes de Cicle Inicial han fet un “Laboratori de Nadal”. Aquesta activitat s’ha iniciat amb la lectura d’un conte per part de la Encarna, després hi ha hagut un temps de lectura individual amb llibres de temàtica nadalenca i hem acabat amb la el.laboració d’un punt de llibre de Nadal. Aquí us deixem les imatges de la sessió!

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

HEM INICIAT LA “BEBETECA”!

El 3 de novembre vam començar l’activitat de la “Bebeteca”. Els nens i nenes de cinquè de Primària faran duran tot els curs de padrins de lectura dels més petits de la llar d’infants. Aquí us deixem algunes imatges!

Publicat dins de Cicle Superior, General | Deixa un comentari

AMBIENTS D’APRENENTATGE A INFANTIL: NOVEMBRE

El treball per ambients o per racons és una forma d’organització de l’aula que permet a l’alumnat l’aprenentatge, el desenvolupament d’hàbits i de la seva autonomia. Aquest tipus d’organització dóna resposta als interessos propis dels nens i les nenes així com als diferents ritmes d’aprenentatge.

Aquesta proposta tracta de posar a l’abast dels i les alumnes elements de l’entorn que incentivin l’aprenentatge a través de l’exploració sensorial i l’experimentació. Aquí us deixem les fotos que ens ha deixat el mes de novembre, especial TARDOR, CASTANYADA i HALLOWEEN, hi ha lloc per totes les tradicions!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

TALLER DE MATEMÀTIQUES. MESUREM LÍQUIDS.

El passat divendres, els nens de segon curs van treballar la mesura de líquids com també l’aproximació real en diferents recipients.

Van treballar molt bé i s’ho van passar genial.

Clica al recipient per veure les fotografies.

Imatge relacionada

JUGUEM A DODGEBALL

En l’àrea d’Educació Física, els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola Josep Nin estan treballant els anomenats esports alternatius o jocs preesportius. Un dels jocs que hem triat s’anomena Dodgeball.

El Dodgeball és un joc o esport col.lectiu practicat amb molt d’èxit als Estats Units. Aquesta pràctica és similar al joc del cemintiri, però amb algunes diferencies considerables que el converteixen en  un joc més ràpid, elèctric i molt més tàctic. L’agilitat, precisió i reflexes són condicions indispensables per fer front a un partit de Dodgeball.

Feu un click al logotip per veure les fotografies.

Resultat d'imatges de dodgeball

Publicat dins de Cicle Mitjà, Ed. Física | Deixa un comentari

PROJECTE PLÀSTICA CI “LA TARDOR, OTOÑO, AUTUMN”

Els alumnes de cicle inicial van preparar el seu projecte de plàstica sobre la tardor.

Aquí us presentem algunes de les seves creacions més originals.

Molt bona feina, sou uns artistes!

LA POSTAL

Els alumnes de cicle inicial hem estat treballant la postal.

Ja la tenim feta i a punt per enviar.

Molt bona feina!

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

GUST PER LA LECTURA

L’últim divendres de cada mes dediquem la mitja hora de lectura,al gust.

Alumnes de diferents cicles expliquen el llibre que estan llegint i ens llegeixen un troç.

Aquest mes han estat: l’Aroa, l’Àstrid, la Júlia, l’Èlia i la Cora.

Moltes gràcies a totes.

Ho han fet molt bé!

TALLERS EXPERIMENTALS CICLE MITJÀ I SUPERIOR

Els alumnes de cicle mitjà i superior han dut a terme durant aquest primer trimestre 4 tallers experimentals:

1.– Taller d’història on els fets més importants i els personatges de la història han pres protagonisme.

2.- Taller de llum, per tal d’experimentar amb les propietats de la llum.

3.- Taller de noves tecnologies on el descobriment d’un ordinador per dins fa descobrir nous materials i les seves utilitats.

4.- Taller d’experiments en anglès on l’ou és el protagonista.

Els nens i nenes, a través de l’experimentació, han après moltes coses i s’ho han passat bé.

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicle Superior | Deixa un comentari