Els alumnes de 6è ens expliquen què és l’edat mitjana.

En les últimes sessions de medi social, els alumnes de 6è han realitzat un treball i una exposició sobre l’edat mitjana. Aquí us deixem els resultats. Ho han fet molt bé i tots els mestres els han felicitat.

Publicat dins de Cicle Superior, General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

SESSIÓ 7 LECTURA COMUNA

Publicat dins de Biblioteca, General | Deixa un comentari

TREBALL DEL ANIMALS

Els alumnes de Cicle Inicial van venir a la classe de Cicle Mitjà a fer-nos una presentació dels treballs que havien realitzat sobre els animals.
Fixeu-vos que bé ho van fer.

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

KARAOKE CANTÀNIA LA NIT DELS MALSONS

Publicat dins de Ed. Musical, General | Deixa un comentari

PROJECTE DELS ANIMALS CICLE INICIAL

Aquesta setmana, els alumnes de 1r i 2n, hem acabat el Projecte dels Animals que hem treballat aquest trimestre. Hem fet uns murals en petit grup i hem anat a les classes d’Educació Infantil i de Cicle Mitjà a explicar-los tot el que hem après.
Ens ha agradat molt compartir-ho amb ells, ens han escoltat molt atents i els més grans ens han fet algunes preguntes.

PROJECTE ANIMALS on PhotoPeach

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

BIBLIOTECA OBERTA 3

Aquesta setmana, l’Eva, la mare del Víctor de 1r, ens ha vingut a explicar el conte de “La Girafa Popota”. És un conte molt bonic que tracta sobre l’esforç que cal per aconseguir els propòsits i sobre el respecte per les diferències dels altres.
L’ Eva també ens ha portat un dibuix del conte per pintar a la classe. Ens ha agradat molt!

BIBLIOTECA OBERTA 3 on PhotoPeach

Publicat dins de Biblioteca, Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

COMIAT ISABEL

Durant aquest trimestre hem estat fent Religió amb la Isabel, la substituta de la Marina.
Avui, però, li hem de dir adéu perquè la setmana que ve ja vindrà la Marina. Estem tristos perquè marxa i alhora contents perquè tornarà la Marina. Les portes de la nostra escola semppre les tindrà obertes, esperem que ens vingui a veure ben aviat i que d’aquí poc pugui treballar a una altra escola. Ens ha agradat molt compartir aquests mesos amb ella!

COMIAT ISABEL on PhotoPeach

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, General | Deixa un comentari

DESCOBRINT LA TAULA DEL 7

Aquest matí, els alumnes de 2n, a l’hora de mates, seguint amb la manipulació de càpsules, hem descobert la Taula del 7. Cada vegada ho trobem més fàcil i aconseguim fer-ho més ràpid!
Després, també hem jugat a un mèmori de les taules i ens ho hem passat molt bé!
Us deixem també l’enllaç de la cançó de la Taula del 7 per anar-la practicant…

LA TAULA DEL 7 + JOC TAULES on PhotoPeach

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

TREBALL GRUP PROJECTE SIRENES

Seguim treballant en el projecte de les sirenes. Avui hem fet un treball en grup. El nostre capità era un nen de P5.

TREBALL GRUP PROJECTE SIRENES on PhotoPeach

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

SESSIÓ PSICO TATAMI

En l’última sessió de psico ens ho vam passar d’allò més bé!!!

SESSIÓ PSICO on PhotoPeach

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari