COMIAT PADRINS DE LECTURA

Avui hem fet l’última sessió de padrins de lectura. Hem fet una part del laboratori d’abraçades i l’entrega de diplomes. Ens ho hem passat molt bé!!!

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

RECEPTES DE LES NOSTRES FAMÍLIES

Benvolguts,

Els alumnes de cicle inicial estem treballant la recepta i hem tingut molta sort perquè han vingut algunes mares a explicar-nos les seves.

La veritat és que tot ha estat molt bo i els nostres alumnes han aprés molt.

Moltes gràcies a les mares per la seva recepta i pel seu temps.

LABORATORI D’ABRAÇADES

Hola  a tothom!

Per finalitzar les activitats de biblioteca d’aquests any, els alumnes de cicle inicial han fet un laboratori d’abraçades.

A partir de diferents contes i diferents tipus d’abraçades els nens i nenes s’han endinsat en aquest món tant bonic, on com molt bé diuen les abraçades no costen diners, són boniques i es poden fer sempre. A banda que demostren amor, amistat, recolzament.

Us convidem doncs a que abraceu als vostres fills i filles.

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dijous tarda/nit i divendres

Bon dia

Aquí us deixem el darrer àlbum de colònies amb les activitats de dijous tarda/nit i del divendres.

Ha estat un experiència genial per tots.

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dijous matí

Després d’una nit intensa, aquest matí hem anat a relaxar-nos al convent de Sant Salvador. L’hem visitat i hem fet una gimcana.

A la tarda anirem a fer tirolines!!!

Fins al vespre

Publicat dins de General | 1 comentari

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Aniversari, joc de nit i a dormir

Avui hem celebrat l’aniversari de l’Omar, que ha fet sis anys. Moltes felicitats!!!

Hem fet un joc de nit pels voltants de la casa.

Demà més…

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dimecres tarda

Aquesta tarda hem fet tallers molts divertits a la casa de colònies. Després hem anat pel poble a fer una gimcana.

Ens ho estem passant genial!!!

COLÒNIES HORTA DE SANT JOAN. Dimecres matí

Ja hem arribat a Horta. Per començar, visita al museu Picasso.

Fins al vespre

Tutoria a CS

Avui, els alumnes de CS hem fet una activitat de tutoria molt xula!!!

Aquí us deixem algunes imatges.

Publicat dins de Cicle Superior, General | Deixa un comentari

AMBIENTS A INFANTIL ABRIL

El treball per ambients o per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on els i les alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma.

És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre o de la mestra és dinamitzar els aprenentatges i animar als infants a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge. Des d’aquest plantejament es cedeix al nen o a la nena un gran protagonisme: participa activament en el seu aprenentatge, pot ser model i guia dels seus propis companys/es, pren consciència de les seves possibilitats, accepta i aprèn dels seus errors… Aquí us deixem les imatges del mes d’abril!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari