SETMANA DE LA CIÈNCIA

Avui hem anat els alumnes de cicle superior a Tarragona, a la URV,  per fer diferents experiments, dins de la setmana de la Ciència, que han organitzat a aquesta universitat.

Hem fet dos experiments:

• Un per tractar les aigües residuals.
  • L’altre per tractar el magnetisme.

Ha esta un dia molt bonic, on hem après coses i ens ho hem passat tots molt bé.

ENS SALUDEM

A la nostra escola comencem el dia de la millor manera possible. Diariament, un alumne i un mestre donen la benvinguda al nou dia d’una manera molt original. 🙂

PRESENTACIÓ DELS GRUPS DE PRIMÀRIA: CURS 2018/2019

GRUP CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

GRUP CICLE SUPERIOR

EL NOSTRE PRIMER PROJECTE

Els alumnes i les alumnes de cicle superior han acabat i presentat el seu primer projecte.

Els temes que s’han treballat han estat: les religions, les malalties infeccioses, les tribus del món i les monedes.

Han estat uns projectes molt interessants i estem tots molt satisfets amb la feina feta.

Aquí teniu la presentació de cadascun dels grups.

Esperem que us agradin.

Mestres i alumnes Cicle Superior

TREBALL DE KEITH HARING

Estem fets uns artistes!

Si cliqueu la imatge veureu com fem de models per a les siluetes de Keith Haring

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

LA CLAU DE SOL

La Clau de Sol

rodona com un cargol

estira el coll

i baixa fent un revolt

Ens comencen a sortir molt i molt bé!

Publicat dins de Cicle Inicial, Ed. Musical, General | Deixa un comentari

Assemblees

Els i les alumnes de Cicle Inicial hem començat a fer assemblees a l’hora de tutoria. Ens agrada dir la nostra opinió i l’assemblea és un bon lloc per compartir malestars o felicitacions del dia a dia de l’escola.

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

EL RELLOTGE SINCOPAT

Els i les alumnes de Cicle Inicial hem estat treballant aquesta cançó a l’hora de música. Ens surt molt bé! La voleu veure?

Publicat dins de Cicle Inicial, Ed. Musical | Deixa un comentari

COL·LABORACIÓ

Els alumnes de cicle superior s’han posat d’acord per fer la bústia de suggeriments fora de l’horari escolar.

Ha estat tot un èxit perquè hi han col·aborat pràcticament tots els alumnes de la classe.

Les seves mestres estem molt contentes d’aquest fet i per això els volem felicitar.

POSTRES DE TARDOR

El dia 31 d’octubre els alumnes de Cicle mitjà i superior vam fer postres de tardor.

Vam fer des de fruites amb xocolota, aranyes amb oreos i oreos amb diferents cares.

Ens ho vam passar molt bé i vam menjar molta xocolata.

Aquí teniu unes quantes fotos