TALLER DELS SENTITS

Alguns nens i nenes de Cicle Inicial i d’Infantil ja han pogut anar a les primeres sessions del taller dels sentits on han pogut experimentar amb el de la vista i de l’olfacte. No us perdeu algunes imatges de l’experiència!

FEU UN CLICK_2

Publicat dins de Cicle Inicial, Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

RACONS MATEMÀTICS A CICLE INICIAL

A cicle inicial hem començat a treballar per racons matemàtics.

En tenim quatre: un de simetries, un altre de mesures, un altre per anar a comprar i un altre de cossos geomètrics.

Esperem aprendre molt amb ells!

HORT_FEU UN CLICK_7

ANEM A MAS BORONAT

Els nens i nenes de cicle inicial hem intentat arribar a Mas Boronat.

Pel camí hem vist el cementiri.

Ha estat un matí molt entretingut.

FEU UN CLICK_6

TALLER DE L’HORT: JA TENIM PLANTADES LES PATATES!

Alguns nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial hem engegat el taller de l’hort. Durant quatre sessions hem pogut:

• Acondicionar el compostador.
  • Organitzar l’espai de l’hort: delimitar l’espai per cultivar les verdures i les hortalisses, delimitar una zona per confeccionar unes jardineres per plantes aromàtiques i ornamentals.
  • Preparar la terra: regar, llaurar, abonar, crear els primers caballons.
  • Plantar patates.

També hem pogut parlar sobre la importància de la terra, la llum i l’aigua per les plantes. Ara toca esperar els primers brots! Podreu veure algunes fotografies fent click a la imatge!

HORT_FEU UN CLICK_7

Publicat dins de Cicle Inicial, Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

TALLER DE L’AIGUA

Els nens i nenes d’infantil i cicle inicial hem començat a experimentar amb l’aigua per veure les seves qualitats.

FEU UN CLICK_1

Publicat dins de Cicle Inicial, Ed. Infantil | Deixa un comentari

FEM RACONS MATEMÀTICS A CICLE INICIAL

Els alumnes de cicle inicial hem començat a fer racons matemàtics.

LOGOFOTOSAQUI

REFLEXIONEM SOBRE LA NO VIOLÈNCIA

Donades les circumstàncies que van ocórrer el dia 1 d’octubre, els mestres i els alumnes de l’escola vam llegir els drets humans i vam reflexionar sobre la importància del diàleg i dels valors democràtics.

FEU UN CLICK_1

DIBUIXEM CAL CADERNAL

Els alumnes de CI hem anat a veure Cal Cadernal i fer un dibuix.

Ens ho hem passat molt bé.

LOGOFOTOSAQUI

PROJECTE DE PLÀSTICA

Avui s’han fet les primeres presentacions del projecte de plàstica de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Tots els grups ho han fet molt bé, però només podien sortir dos. Així doncs, moltes felicitats als escollits.

Ara ens tocarà treballar a tots durant aquestes dues setmanes per guarnir l’escola tenint present els projectes escollits.

FEU UN CLICK_4

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicle Superior, General | Deixa un comentari

RACONS DE LLENGUA

Aquest matí, els alumnes de Cicle Mitjà han començat a treballar per racons a l’hora de Llengua. Ho faran cada divendres. Els racons són: Viatgem…?, Com són?, Dictat per parelles i Alto el Foc!

FEU UN CLICK_6

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | 1 comentari