BIBLIOTECA AULA

Avui ens han arribat a classe llibres per a la biblioteca d’aula. Els tractarem súper bé.

Ens agrada molt llegir!

Per cert! Us heu adonat que tenim dos companys nous a la classe de Cicle Inicial? Us presentem a la Noor i a l’Inram! Benvingut i benvinguda a la nostra escola!

Cicle Inicial

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

UN DETECTIU AL MUSEU

El passat divendres tots els nens de l’escola vam fer una dinàmica de plàstica molt divertida. Vam jugar a ser detectius, la nostra tasca era esbrinar quins dels quadres del museu eren falsos i quins eren reals. Finalment vam descobrir els veritables culpables de les falsificacions i vam evitar que els lladres guanyessin.

VERITAT O MENTIDA!

Hola a tots!

Avui a Cicle superior hem començat a preparar el nostre projecte parlant de les vacances de l’estiu.

Hem fet un joc que consistia en endevinar dels nostres companys/es si les coses que havien escrit eren veritat o mentida.

Ens ho hem passat molt bé!!!

NOUS PROPÒSITS PER UN NOU CURS

El passat dia 12 de Setembre aprofitant que fou el primer dia del nou curs escolar tots els nens de l’escola juntament amb els mestres vam realitzar una dinàmica molt divertida. Tots els nens i mestres van anotar en un paper tots els seus nous propòsits o desitjos per afrontar aquest nou curs. En acabar els vam posar en un sobre i els vam penjar per tota l’escola. Ara solament ens falta esperar a finalitzar el curs per obrir els sobres i comprovar si haurem complert tots els nostres objectius.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

Inici de curs 2018/19

Ha arribat un nou curs i amb ell un periode d’adaptació on els nens han d’aprendre a relacionar-se, a conèixer a la mestra i a jugar però sobretot a passar-ho bé.

Ànims!!!

Publicat dins de Ed. Infantil | Deixa un comentari

BON CURS 2018-19

Benvolgudes famílies,

Un nou curs està a punt de començar i des de l’escola us volem desitjar a tots UN BON CURS 2018-19.

Resultat d'imatges de imatges inici de curs

També us volem recordar que demà dia 10 us esperem a les 18:00 a la reunió general de curs i després a les reunions de cada cicle que es realitzaran a l’escola.

Us informem que hi haurà servei d’acollida pels més petits de l’escola.

Moltes gràcies

Atentament

Equip de mestres.

FI DE CURS

Benvolgudes famílies,

El curs ja s’ha acabat i us volem desitjar un molt BON ESTIU.

Aquí teniu un petit recull de fotos de l’últim dia.

Moltes gràcies.

FINS AVIAT!!!

ACROSPORT CM CS

Aquest final de curs a l’escola Josep Nin els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior hem treballat l’acrosport.

En aquesta unitat didàctica els nens han treballat en equip i han creat grans figures i piràmides humanes. En aquesta disciplina la consciència corporal, l’equilibri i la confiança en el company és clau per poder assolir l’èxit.

Resultat d'imatges de camara fotos dibuix

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicle Superior, Ed. Física | Deixa un comentari

AMBIENTS A INFANTIL:MAIG

El treball per ambients o per racons és una metodologia que consisteix en organitzar l’aula en diversos espais on els i les alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma.

És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre o de la mestra és dinamitzar els aprenentatges i animar als infants a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge. Des d’aquest plantejament es cedeix al nen o a la nena un gran protagonisme: participa activament en el seu aprenentatge, pot ser model i guia dels seus propis companys/es, pren consciència de les seves possibilitats, accepta i aprèn dels seus errors… Aquí us deixem les imatges del mes d’abril!

Aquí us deixem les imatges del mes de maig. S’ho han passat d’allò més bé amb els nous ambients com la mediateca amb les titelles, els artistes pintant escorça o amb la perruqueria, entre d’altres. No us ho perdeu i cliqueu a la imatge per veure les fotos!!

Publicat dins de Ed. Infantil, General | Deixa un comentari

COMIAT IAOTECA

Benvolguts,

La setmana passada vam fer el comiat de l’activitat de Biblioteca que fem amb els avis de Salomó: LA IAIOTECA.

Ha estat una activitat molt gratificant tant pels avis com per els nostres alumnes.

Moltes gràcies a tots.