FEM RACONS DE LLENGUA A P5

Els nens i nenes de P5 hem treballat aquestes activitats al racó de llengua:

-Hem treballat la vocal perduda.

-Hem retallat objectes que tinguin la vocal “A”

-I el contador de lletres.

Cada dia aprenem més!!!!

Publicat dins de Ed. Infantil | Deixa un comentari

A INFANTIL TREBALLEM L’ESCULTOR “ALEXANDER CALDER”

Aquest segon trimestre, els nens i nenes d’infantil estem treballant l’escultor  Alexander Calder” . Hem estat observant les seves obres i ens han agradat moltíssim. Hem volgut reproduïr una de les seves escultures mòbils i ens ha quedat així!!!

Fem racons de matemàtiques a P5

Els nens i nenes de P5 estem treballant molts continguts matemàtics i alhora aprenem i ens ho passem d’allò més bé!

Alguns dels continguts que hem treballat són:

-Simetria, numeració(sumes, grafia, etc.), tangram, geoplà i orientació espaial.

LA GRAN OCA D’OR

Els i les alumnes de Cicle Inicial hem estat treballant l’or. Hem fet un joc de preguntes super xulo! Esteu tots i totes convidades a jugar!

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

LLETRES PER TOTHOM

Ahir a la tarda es va fer la cloenda del programa les LLETRES PER TOTHOM.

Ajudar a les nostres famílies per tal que es puguin comunicar millor és un dels nostres objectius com a comunitat educativa.

Esperem que entre l’ajut nostre i el de les voluntàries del poble ho aconsegueixin!.

Moltes gràcies a tots.

TREBALLEM EL PES A 5è

Aquesta setmana a 5è hem estat treballant el pes.

Ha estat molt bé i creiem que d’aquest a manera hem aprés alguna cosa.

Aquí teniu unes quantes fotos.

A CICLE SUPERIOR RECOMANEM LLIBRES

Aquest mes de març hem recomanat llibres intentant representar una petita escena del mateix.

Ha estat prou bé.

Aquí teniu els vídeos on ho fan.

Tallers d’experimentació P3/P4

Aquest segon trimestre, els nens de p3 i p4 hem començat un nou taller d’experimentació. Aquest taller està relacionat amb l’aigua.

El primer taller que vam fer va ser ” TENYIR L’AIGUA“. Vam descobrir que l’aigua no té color, no te olor ni té gust. I ens varem plantejar com la podien tenyir: amb plastidecors, retoladors, folis… fins arribar al paper Pinotxo. Vam experimentar les barreges dels diferents tipus de colors i comprovar els resultats. Al acabar vam pintar sobre un foli de DN-3.

Un altra va ser “LA DENSITATS DELS LÍQUIDS” . Fer prediccions sobre què passarà quan posem diferents aliments dins de l’aigua, com per exemple, sal, sucre, mel, oli i vinagre.

També vam agafar pots trasparents, els vam col.locar en filera, els hi  afegim aigua, pintura i paper de cuina enrotllat i el vam sucar del primer got al segon got i així succesivament. Què passarà?

L’últim taller que hem fet avui és observar i  fer pujar aigua per una ampolla de vidre, a més de veure un altre experiment amb llet, pintura i  detergent fairy. En aquesta s’han emocionat molt.

No us podeu imaginar com van gaudir de tots aquests experiments !!!!!

LES GIRAFES NO PODEN BALLAR

Els i les alumnes de Cicle Mitjà els hi vam explicar als companys i companyes d’infantil el conte “Les girafes no saben ballar”. Però els hi vam explicar d’una manera un xic especial… amb música!

Si teniu ganes de veure un recull d’imatges… cliqueu la girafa!

Publicat dins de Cicle Mitjà, Ed. Infantil, Ed. Musical, General | Deixa un comentari

TALLERS CM I CS (GRUP 1, 2on TRIMESTRE)

A continuació us mostrem les fotografies dels alumnes de cicle mitjà i cicle superior als diferents  tallers de Medi. Els tallers són l’hort, materials i hàbits saludables.