Propostes de Cicle Mitjà. Confinament (24/04/20)

Bon dia famílies, nens i nenes de Cicle Mitjà. Tot i l’excepcionalitat del moment esperem que ahir gaudíssiu de la diada. Amb enginy,  originalitat i un pèl de nostàlgia anirem acomodant-nos  als nous temps.

Avui us proposem activitats d’anglès, d’educació en valors/religió, d’educació física i d’educació musical.

Abans, us volem recordar el repte de Sant Jordi, us podeu gravar explicant una llegenda de Sant Jordi diferent, moderna, adaptada, canviant el final…… Feu volar la imaginació i segur que arribareu ben lluny! Aquí us deixem el nostre vídeo.

Si no us podeu gravar, o us va vergonya fer el vídeo,  ens podeu enviar alguna foto  de la llegenda o d’un còmic que feu de la llegenda; escriure rodolins, poemes, embarbussaments…; buscar una cançó de Sant Jordi o escriure’n una i cantar-la; fer la llegenda de Sant Jordi amb titelles o ombres xineses, fer un dibuix de la llegenda on surtis tu, ….

Propostes d’anglès

Hi! How are you? Fine? Here you are more funny activities to do.

 1. Watch this video about a màgic elf.

You have to draw your favourite toy and write its name. Take a picture and send me at englishmargarit@gmail.com

2. Vocabulary games: toys

3.Teddy’s adventure: Watch the story and play the game.

 

Proposta d’educació en valors: La rosa de Sant Jordi 

Us deixem un enllaç del programa infoK sobre la història de la rosa de Sant Jordi.

Un cop hagueu mirat el vídeo, us proposem que ens feu arribar  al nostre correu ValorsReligiomargarit@gmail.com , la resposta a la pregunta de: Per què regalem roses per Sant Jordi? 

Proposta d’Educació Física.

Com que sembla ser que de moment ens haurem de quedar a casa més dies, us proposo algunes activitats perquè feu durant aquests dies sols o acompanyats. Espero que us agradin!

A més a més, també us proposo que feu acrosport amb tota la família!

Proposta d’ed. artística (música)

Pels alumnes de 3r (Clica a la imatge per obrir el document original).

Pels alumnes de 4t: REPTE MUSICAL

Hola nois i noies de quart, us proposo un primer repte de percussió corporal per aquesta setmana.

Es tracta d’endevinar les figures musicals que hi ha en aquest fragment rítmic que veureu a continuació.

Us donaré unes pistes perquè us sigui més fàcil endevinar les figures musicals que estan en aquest ritme de percussió corporal.

  • El fragment està en compàs 2/4, per tant recordeu que a cada compàs hi haurà 2 temps.
  • Hi ha 4 compassos

 

Quan hàgiu endevinat el ritme que s’amaga en aquest fragment, agafeu paper i bolígraf i l’escriviu en un full. Recordeu que heu d’escriure al davant de tot, el compàs amb el que està interpretat, posar les línies divisòries i posar el signe musical que indica que finalitza el fragment.

Després de resoldre aquest repte musical, us proposo un altre sub repte musical! Ara us toca a vosaltres:

Inventeu-vos un fragment rítmic de 4 compassos: penseu amb el compàs en què el tocareu: 2/4, 3/4 o 4/4 el ritme que fareu i amb quines parts del cos el voleu interpretar. No us compliqueu massa, creeu el ritme, practiqueu i graveu-vos amb un vídeo. Per fer-me arribar al vídeo ho podeu fer a partir de l’aplicació WE TRANSFER, no cal que us hi registreu. 

La solució del repte musical i el vostre vídeo interpretant un fragment rítmic heu d’enviar-lo en el següent correu electrònic: saidamusica.jm@gmail.com

Esperem el retorn de les activitats! Una abraçada a tots!

Mestres de Cicle Mitjà.

 

 

Aquest article ha estat publicat en CICLE MITJÀ, CONFINAMENT, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.