A la tarda ens mengem els tastets que hem elaborat al matí i també les castanyes ben torrades. Gràcies a la col·laboració de l’AMPA per comprar-les, i a tos els pares i les mares voluntaris/es i en Benet per tallar-les i coure-les.
Tanmateix agrair l’alumnat de sisè, que s’ha encarregat de muntar i gestionar totes les parades de tastets així com d’ajudar als més petits de l’escola a pelar les castanyes.
D’aquí a uns dies estigueu atents a la web que penjarem el reportatge fotogràfic que han fet, avui, els alumnes de 5è. En aquests propers dies aprendran a descarregar les fotografies i a fer-ne una selecció.
Gaudiu amb aquestes fotos i properament….més!
El dia de la castanyada em va agradar molt, vàrem fer fotografies de les parades i dels alumnes de dins el recinte de l’escola i vàrem menjar moltes castanyes, per tot això ens ho vàrem passar molt bé.