Ha arribat el Nadal a l’escola

El Nadal sempre marca la fi del primer trimestre. Després de tot el treball des de l’inici de curs ara ja podem començar a veure els primers fruits. Tanmateix, seguir les festes populars a l’escola ubica els nens i les nenes en el temps, i per això ja hem encetat el període nadalenc.

El primer que hem fet ha estat anar a buscar el tió i no a qualsevol lloc. L’hem anat a buscar al tros on a partir de la primavera començarem a fer un hort ben assortit de verdures i hortalisses. D’aquesta manera hem presentat el tros. Després de tenir-lo uns dies a l’escola alimentant-lo, hem fet cagar el tió i ha cagat força coses!!!

També hem fet la carta a ses Majestats els Reis Mags d’Orient i hem anat a tirar-les a la bústia. A veure que ens portaran……………………