Arxiu diari: 5 gener 2017

Festival de Nadal

Aquest Nadal com a cloenda hem fet un festival a la Closa. Aprofitant una activitat que ens va suggerir el Toni, ens ho hem fet venir bé per a organitzar-nos per grups i fer un recital de poemes i cançons tan en català com en anglès. Tots hi hem participat amb il·lusió i entusiasme i, segons els pares i assistents, ens ha quedat molt “xulo”. Com a sorpresa, vam cantar una cançó tots junts. Si voleu podeu continuar cantant-la!

Gràcies per haver vingut al Festival de Nadal de l’Escola Garbí i Bon Nadal!!!!

A continuació podem veure diferents videos del Festival:

Poema de Nadal dels nens i nenes d’Educació Infantil.

Cançó de Nadal de Cicle Inicial i Tercer de Primària.

Els nens i nenes de Quart i Cicle Superior canten la cançó de Nadal.

Les nenes i el nen de Cicle Superior canten una cançó en anglès: Rudolph the red nosed reindeer.

Ha arribat el Nadal a l’escola

El Nadal sempre marca la fi del primer trimestre. Després de tot el treball des de l’inici de curs ara ja podem començar a veure els primers fruits. Tanmateix, seguir les festes populars a l’escola ubica els nens i les nenes en el temps, i per això ja hem encetat el període nadalenc.

El primer que hem fet ha estat anar a buscar el tió i no a qualsevol lloc. L’hem anat a buscar al tros on a partir de la primavera començarem a fer un hort ben assortit de verdures i hortalisses. D’aquesta manera hem presentat el tros. Després de tenir-lo uns dies a l’escola alimentant-lo, hem fet cagar el tió i ha cagat força coses!!!

També hem fet la carta a ses Majestats els Reis Mags d’Orient i hem anat a tirar-les a la bústia. A veure que ens portaran……………………