Ens posem en marxa…

De mica en mica ja ens hem anat adaptant al nou ritme escolar i lo primer que hem fet ha estat fer un petit projecte, tota l’escola, sobre el producte estrella de la comarca: el món del vi. Per començar, hem aprofitat per canviar el nom de les classes. A la classes d’Educació Infantil i Primer l’hem anomenat la classe de la Verema, i a la classe d’Educació Primària (de segon a sisè) l’hem anomenat la classe del Most.

escola-garbi-setembre-061_opt

També hem fer un tres de sortides per a conèixer d’on surt el vi i el seu procés de producció. Vam visitar el tros de l’Anton, el pare del Pau, i ens va explicar les característiques i les varietats que tenia de raïm.

1octubre-2016-008_opt

Posteriorment vam visitar el Celler Genium, del pare de l’Àlex i la Clàudia, i el Celler Mas Perinet a on, a més d’explicar-nos el procés d’elaboració de vi, vam fer una activitat relacionada amb la cata de vins a on havíem d’encertar gustos i olors amb els ulls enventats. Va ser molt didàctic i divertit. Gràcies pares!

2octubre-2016-116_opt