ACTIVITATS PLA LECTOR

ENS VISITA EN VALENTÍ GUBIANAS
Dins de les activitats del pla lector, avui ens ha visitat en Valentí Gubianas que és il.lustrador i ens ha mostrat com és la seva feina. Ens ha fet uns dibuixos excepcionals i hem quedat tots ben meravellats de com dibuixa!
Mireu!

LA BIBLIOMALETA A LA NOSTRA ESCOLA
La Bibliomaleta és una maleta amb 100 exemplars de llibres i contes fantàstics per alumnes d’educació infantil i cicle inicial. És un material que el CRP de la SELVA I ens deixa en préstec.

APADRINAMENTS LECTORS
Aquesta setmana han començat els apadrinaments lectors amb alguns alumnes de 4rt d’ESO del SES de Sils. Aquesta activitat es durà a terme amb mitjos grups de P5 i 1r. La valoració de la primera sessió ha estat molt positiva per ambdues parts.

PARES LECTORS
Les mares d’en David i de l’Ainara de P4 ens han vingut a explicar un conte amb ombres xineses. Ha estat fantàstic! Gràcies!

La Noèlia, la germana de l’Alícia Zambrano Gruart, ens ha vingut a explicar un conte molt divertit d’una granota. Gràcies Noèlia!

La Jenny, la mare de l’Anxo, ens ha vingut a explicar un conte sobre el valor de l’esforç. A tots ens ha fet molt de riure, però també ens ha fet reflexionar. Moltes gràcies!

La Laura, la mare d’en Biel, ens ha vingut a explicar un conte que ha escrit l’àvia Francesca i que es titula “La hormiguita Andrea y la rana Tomasa”. En Biel ha fet també de col.laborador i tots dos formen un bon equip! Ens han regalat el conte i ara el tenim a l’aula per mirar-lo i llegir-lo. Moltes gràcies!

Els pares d’en Joel Riuró ens han vingut a explicar un conte molt tendre d’un ós perquè estem treballant els animals. En Joel ha estat molt content i ells ho han fet molt bé!

La Vanesa, la mare d’en Sergi de P5, ens ha vingut a explicar un conte de “El Hada Lolita y el árbol-escuela”. Ens ha agradat moltíssim!

L’Arnau, el germà d’en David Calduch, ens ha explidat el conte del Ratolí de camp i el Ratolí de ciutat. A més, ens ha ensenyat la seva moto! Gràcies Arnau!

En Xavi i la Nàdia, la mare d’en Kevin, ens van venir a explicar un conte relacionat amb la unitat dels sentits. Venien preparats com uns bons professionals. Gràcies!

Els pares de la Valentina, l’Eva i l’Alejandro, ens han vingut a explicar un conte d’un escarbat i una abella. L’han acompanyat amb els sons d’una guitarra elèctrica i ens han deixat a tots ben emocionats! Gràcies.

La Teresa, la mare de la Marina Romero, ens ha vingut a explicar dos contes d’animals que ens han fet reflexionar sobre la importància dels valors. Ens ho hem passat molt bé escolant-los.

Els pares de l’Andrea de P5, en Miquel Àngel i la Lídia, han vingut a explicar-nos un conte de la Fada de la Tardor que ells s’han inventat. Han demostrat que són uns grans artistes dalt de l’escenari i amb molta imaginació! Moltes gràcies!

El pare de l’Eduard Oliva, en Francesc, ens ha llegit un conte de la castanyera molt original. Estàvem tots ben entusiasmats per saber com acabaria. Ens ha agradat molt. Gràcies Francesc!

Amb els nens i nenes de P5 hem començat a anar a la biblioteca.

També podeu consultar el nostre BLOC DEL CURS PASSAT.