Un final de curs diferent…. Fins aviat!!!

Un final de curs ben diferent de qualsevol altre; un curs que de ben segur ha fet que ens reinventem i hàgim après coses noves.

Crec que tots i cadascú de nosaltres ens podem emportar alguna cosa positiva, no és com ens hagués agradat finalitzar el curs a cap de nosaltres i menys a vosaltres que acabeu una etapa molt important a la nostra escola.

L’educació a distància ha estat un recurs en aquest període de confinament, però res a veure poder compartir un dia a dia amb vosaltres, on les mirades, les abraçades i els somriures són cara a cara.

Com us he dit a l’escrit, heu estat un grup increïble, hem viscut moltes experiències junts i estic feliç d’haver pogut compartir amb vosaltres tots i cadascun d’aquests moments. No m’heu decebut mai, al contrari, crec que no puc estar més orgullosa de tots vosaltres.

Ha estat molt gratificant tenir-vos com a alumnes, com a grup, com a amics, i avui més que mai, estic convençuda que l’agraïment i l’estima reflectida a la vostra mirada, fa que el treball de mestra sigui increïble. Us agraeixo que em feu sentir tan orgullosa i satisfeta de la meva professió.

Heu d’estar molt orgullosos de tot el que heu fet. Avui arribeu al final d’una meta però no del camí. Encara us queda un llarg recorregut amb moltes metes per descobrir. Heu de seguir esforçant-vos i lluitant dia a dia per a aconseguir tot el que us proposeu. Haureu de vèncer diferents obstacles, no serà fàcil; hi haurà caigudes, però sempre us haureu d’aixecar. Amb els entrebancs aprendreu i guanyareu experiència, que és el que ens fa créixer com a persones.

Acabem un curs atípic en tots els sentit. L’arribada del Coronavirus no ens ha permés acabar el curs com nosaltres voldríem, ni tampoc acomiadar-nos com us mereixeu. Però estic convençuda que arribarà el moment en el que us pugui fer una abraçada molt gran!

US TROBARÉ MOLT A FALTAR, NO HO DUBTEU!!!

Xènia.

Aquest article ha estat publicat en Curs 2019-2020. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.