Els contes compartits

Cada grup de nens i  nenes de l’escola ha participat en la realització d’una narració col·lectiva i compartida amb un altre grup d’alumnes de la mateixa edat d’un altre centre de la comarca. L’inici del conte ja ens venia donat, de manera que un grup s’inventava el nus de la història i l’altre grup el desenllaç. Ens han sortit uns contes ben originals!!!

Els contes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial de Primària són sobre la Rita Xuclalletres, la mascota de la Biblioteca de Banyoles, un regal per felicitar-la pel seu 10è aniversari. Els contes de Cicle Mitjà i Cicle Superior tenen un inici proposat per l’escriptora de literatura infantil i juvenil M. Àngels Juanmiquel Rovira.

ConteP4ConteP5

Conte1r_aConte2nConte3rConte4tConte5eConte6eAquesta activitat ha estat organitzada i coordinada pel Centre de Recursos Pedagògics del Pla de l’ Estany. En aquest enllaç podeu informar-vos-en més i podeu gaudir de tots els contes realitzats a la comarca.