Actuació a l’Auditori de Girona

El dimarts 25 d’abril els nens i nenes de Cicle Superior vam anar a la 15ena Trobada de Corals a l’ Auditori de Girona. És la primera vegada que l’escola hi participa juntament amb tretze escoles més, totes de la Província de Girona. Va ser una experiència única i molt bona, no havíem cantat mai tants nens i nenes juntes i en un escenari tan gran i il·luminat.

Tot va començar a les 10’30h. del matí, érem els segons de cantar i estàvem molt nerviosos i finalment tot va sortir bé. De fet, hem assajat durant força temps amb l’ Alejandro, l’ Emma i la Dàlia. Vam interpretar dues cançons, l’ havanera Vestida de nit de Càstor Pérez i Glòria Cruz i una del grup català Els Catarres, Estels al vent.

A la segona part del concert s’ha fet un cant conjunt de comiat. Totes les escoles participants han interpretat tres peces: Tinc armaris farcits de somnis (Lletra: Toni Giménez, Música:Tom Paxton, Si fos ocellet  (Tradicional catalana, Harmonització: Josep Vila i Casañas) i El cant per a les trobades de primària (Lletra: Esther Serrat, Música: Constantí Sotelo)

Esperem que això no s’acabi aquí i que l’any que ve hi puguem tornar.

Abr17_Coral01red