MOSTRA DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest matí, divendres 20 de maig, dos alumnes de cada classe de primer i de segon han participat en la Mostra de lectura en veu alta al centre de Lectura de Reus. 

Ho han fet molt bé i ha estat una experiència molt enriquidora!

També felicitem la Tània Virgili Mestre de 4B que dimecres 18 de maig va participar en la semifinal del XII Certamen de Lectura en Veu alta al Palau Bofarull de Reus. Tot i que no va passar a la final, va llegir molt i molt bé! Enhorabona Tània!!!

mostra lecturatania virgili

PARC INFANTIL DE TRÀNSIT

Al llarg d’aquesta setmana tots els alumnes de Primària han participat en l’acrtivitat del parc d’educació viària. Al nostre pati s’ha creat un escenari que ha simulat un espai urbà on els alumnes han actuat com a vianants i com a conductors de bicicleta, tot descobrint i respectant les diverses senyals de trànsit.

Aquesta activitat ha estat possible gràcies a la col·laboració entre el nostre Ajuntament amb el Servei Català de Trànsit

IMG_20160518_092154