LA TARDOR

Els alumnes de l’aula 2, dins l’activitat de plàstica que duem a terme els dimarts al matí, hem dissenyat un racó de tardor. Com ho hem fet? Doncs ara us ho expliquem! Hem imprés fulles de plataners damunt de cartolines de colors càlids com el vermell, el groc i el taronja. I hem fet una composició en dues de les parets de l’aula, donant vida a un dels racons de descans que tenim.

Ens ha quedat molt bonic i acollidor!

El Jordi gaudint del racó tardorenc.

El passat 30 d’Octubre, vam celebrar tots plegat la festa de la Castanyada i Halloween a l’escola. Va ser molt emocionant, doncs la Comissió de Festes ens va proposar de distribuir-nos en dos grups, uns defensant la festa de la Castanyada tradicional catalana i els altres el Halloween típic dels americans. Vam estar entretinguts força estona caracteritzant-nos en el paper que a cadascú li va tocar.I aquí teniu el resultat d’alguns dels alumnes de l’Aula 2, típics americans celebrant el Halloween!

L'Ana i el José defensant el Halloween.

Aquesta foto que veureu a continuació,  mostra un matí de Novembre en el qual vam decidir d’anar a fer fotos al pati de l’escola, i tot jugant amb les fulles caigudes dels arbres vam disfrutar d’aquesta tardor tan assolellada que ens ha fet aquest any, i de les temperatures altes que ens han acompanyat gairebé fins al desembre.

Un dia de tardor.