SOM-HI! RECURSOS DEL 30 DE MARÇ AL 13 D’ABRIL.

Benvolgudes famílies!

Encetem la tercera setmana a casa i, per això, us volem proposar noves idees AL BLOC dels Peixos Espasa i dels Taurons per continuar treballant els temes de l’aula. A més a més, us volem donar altres informacions importants, ja que començarem a introduir algunes novetats, ja que això es va allargant. Al Dinàntia us hem explicat ben bé cada tema.

FEU UNA ULLADA, ÉS IMPORTANT!

1. Comencem a demanar-vos retorn d’algunes activitats. Al llarg d’aquesta setmana (30 de març-3 d’abril) ens heu de retornar via correu electrònic de la classe (Peixos Espasa: classedelspeixosespasa@gmail.com / Taurons: classedelstauronsaf@gmail.com )

  • Peixos Espasa: fer fotos de les fitxes dels capítols 7 a 9 del llibre “Per un plat de macarrons”.
  •  Plànol de l’habitació (Matemàtiques)
  • Redacció de la descripció de l’habitació (Català). Això ho podeu enviar en una foto o en un word (com vulgueu).
  • Divendres rebreu la solució de les feines de Matemàtiques d’aquesta setmana, per tal que en pugueu fer autocorrecció.
  • Fitxa “I love Maresme” (Medi). L’envieu fent una foto.

2. Dijous les tutores volem fer una videotrucada amb tots els nens i nenes i així ens veurem. Ja us informarem, via dinantia, dels detalls (plataforma i hora de la trobada).
3. Estem preparant l’aplicació del GOOGLE CLASSROOM per tal que la interacció de feines sigui més fàcil per a tots/es. Així, durant aquesta setmana, us enviarem la informació detallada, ja que cada alumne disposarà del seu correu i contrasenya. De moment, i en qualsevol cas, a partir d’avui ja podem estar en contacte a través del dinantia o del correu de la classe.

Sobretot, totes les feines que us hem anat proposant no són obligatòries i, de fet, volem que siguin una ajuda per a tots vosaltres, donat que estem vivint aquestes circumstàncies tan excepcionals.
A partir d’aquesta setmana per tal que es vegi un fruit de la feina realitzada us demanem aquest retorn per tal que mestres i alumnes en veiem la seva utilitat. Qualsevol dubte, inquietud, dificultat que pugueu tenir, comuniqueu-nos-la utilitzant les vies (ja esmentades) i entre tots/es buscarem la manera (solució, recurs,…) que ens sigui més idònia a tots/es.

RECURSOS

  1. CATALÀ

1- Exercicis de lectura eficaç 

2- Ortografia

  1. Alerta amb els plurals (diferents nivells de dificultat)
  2. La R i la RR (diferents nivells de dificultat)

 

  1. CASTELLÀ

1- Expresión escrita (tenir-la feta pel 14 d’abril)

 

  • Describir lo que veis desde vuestra casa


  • Escribid en una hoja en blanco con el margen, el nombre, la fecha y el título

 

2- Jugar a sopas de letras

  1. ANGLÈS

Let’s practise the DESCRIPTION

1.GAME

Let’s play

2.INTERACTIVE SHEETS: 

VOCABULARY

LISTENING    ONE        TWO

 

 

READING  ONE    TWO   THREE

 

GRAMMAR

WRITING: DEADLINE 14TH OF APRIL (a entregar el dia 14)

Look at your english dossier  (Mira el dossier)

and this dictionary

 

  1. MEDI

Comarques de Catalunya i continents

Joc Comarques de Catalunya: 

Per practicar els continents:

Projecte Sol, Terra i Lluna

Practica primer amb aquest qüestionari per a primària

Si ja has mirat els vídeos i has provat amb el qüestionari anterior, prova de fer aquest test sobre el sistema solar (si cliques a resposta, te la dirà):

També pots practicar amb aquest test: 

  1. MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana repassem les taules de multiplicar, les multiplicacions per una i dues xifres i la divisió per una xifra.

-Us poso unes fitxes que podeu imprimir (si teniu impressora) o copiar en un full (recordeu fer el marge)

 

-Si preferiu també podeu practicar amb jocs o fer les dues coses????

JOC 1

JOC 2

JOC 3

LES FITXES SEGÜENTS SÓN PEL 14 D’ABRIL

 

  1. MÚSICA

Voleu practicar la percussió corporal?, doncs a veure si els seguiu

Percussió amb gots, ensenyada per nens/es

 – T’atreveixes a cantar? Doncs prova el Karaoke: 

Frozen

El pollito pío

Hakuna Matata

Minecraft

 

  1. VALORS

Mireu aquest vídeo

I ara, contesteu a les preguntes:

  • Quin és el problema que es planteja en aquest vídeo?
  • Què volien fer primer les rodonetes perquè el quadrat pogués entrar a la casa?
  • Per què el quadradet no es volia deixar retallar les puntes?
  • Al final, quina és la solució?
  • Per què creus que és millor solució aquesta que no pas la de retallar el quadrat?
  • Què t’ha semblat el vídeo? Ho podries comparar amb alguna situació que hagis viscut alguna vegada (ja sigui una que tu has viscut o una que tu has vist)?
  1. PLÀSTICA (una foto d’un origami pel 14 d’abril)

Aquesta setmana us proposem practicar la papiroflèxia:

  1. PER ALS NOUVINGUTS (Rihab, Dina i Mario)

CATALÀ

Entrena’t per llegir

El nom de cada cosa I

Els contes d’en Tom i la Laia

CASTELLÀ

Vocabulario sobre el cuerpo humano, frutas, verduras, cómo nos vestimos, horas, profesiones

MATES

Mario i Dina: Tot igual que els companys

Rihab: Només fitxa taules

Medi

Per practicar els continents:

 

 

  1. EDUCACIÓ FÍSICA

Més propostes per a fer exercici.

Joc d’Educació Física tipus joc de taula en català (interactiu, cal dau): 

– Joc d’Educació Física en castellà (totalment interactiu, no cal dau):

 

– Fitness amb el mestre d’EF Joe Wicks. Moltes nenes i nens del món estan fent exercici amb ell. 

1

2

Classes de Zumba Kids A ballar! 

1

2

 – Just dance now

 

 – Classes de ioga Per relaxar-se i posar-se forts i fortes 

1

2

– Classes de Tai-txi Controla el teu cos i omple’l d’energia. 

1

2

 

  1. Altres coses divertides i entretingudes

– Receptes de cuina per gaudir amb la companyia d’un adult. 

PRIMERA 

SEGONA 

– Per crear les teves pròpies sopes de lletres: 

Per crear mots encreuats:

 

– Veure teatre des de casa:

US TROBEM MOLT A FALTAR

Abraçades, petons i ànims a tots/es!!!

 

Laia i Maria

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *