Colònies a Llafranc :)

Hola estimades famílies!!!!!
Aquí us deixo un vídeo amb un recull d’imatges de les colònies dels nens i nenes de cicle mitjà (Pops, Meduses, Taurons i Peixos Espases).

Què bé ens ho vam passar!!

ENS VISITA LA LOLA CASAS

La setmana passada ens va visitar la Lola Casas i ens va fer molta il·lusió. Ens va explicar com es fa un llibre, ens va parlar dels seus llibres i li vam poder fer una entrevista molt xula. Ah! Inclús vam ballar una cançó seva.
Estem força engrescats amb la seva obra i tenim molts llibres seus a la biblioteca d’aula. Hem treballat el llibre Qui soc i Feos y feas en castellà. A més a més, ens hem endinsat en un projecte que es diu Saltem a corda en el qual participa la Lola i ens estem inventant una cançó per saltar a corda sobre un personatge literari. Ja us les ensenyarem!
La revista del Juny de l’escola tindrà dos articles dedicats a la Lola que ja veureu properament.

Publicat dins de General | 3 comentaris

EL DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER.

El passat 6 d’abril, amb motiu del dia de l’activitat física, les classes de 3r i 4t de l’escola, vam anar al parc a celebrar-ho fent una classe d’educació física la carrer.

Hi havia la majoria d’escoles de Mataró, érem un total de 1900 alumnes de Mataró.

Vam començar fent una classe d’educació física, amb jocs cooperatius, ajuntant-nos 3r i 4t i després vam anar al Parc Vell a fer una sessió de zumba.

Va ser un dia molt divertit.  I el millor, vam fer molta estona d’activitat física!! Si cliqueu a la imatge podreu veure un petit vídeo resum de la jornada!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

ST PATRICK’S DAY

Hi families!
Monday was a great day and we celebrated St. Patrick festivity with lots of activites. First in the morning, we made a magic card with a rainbow and a pot of gold. After that, we recorded our dance: Chicka boom St. Patrick. Break time and then…the BIG GYMKANA! Six challenges to achieve! In the afternoon, the whole school dance The drunken sailor and, finally, in class, we watched videos about St. Patrick, a play and dances. What a fantastic day

Publicat dins de General | 3 comentaris

Ja ha arribat el Carnestoltes!

El passat divendres va arribar el Carnestoltes a la nostra escola acompanyat de la batucada de les Àguiles i Falcons!!! I a la tarda, va arribar l’hora d’actuar davant de tota l’escola i de la Carnestoltina.

Publicat dins de General | 1 comentari

Dia de la Pau

El passat dilluns vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Vam gaudir de lectures molt interessants d’infants de la Banya d’Àfrica. També vam realitzar una flor de la Pau fent referència a totes aquelles persones que fan que la nostres vides siguin molt millor i vam jugar al passaraparaula. Finalment, vam acabar el dia amb la participació en la cursa que organitza “Save the Children”, quilòmetres solidaris.

Us deixem un petit vídeo amb un recull de totes les activitats:

Publicat dins de General | 2 comentaris

EL DESEMBRE DELS PEIXOS ESPASES

Benvolgudes famílies,

Aquí teniu un recull de les activitats que hem fet durant aquest mes de desembre. Esperem que us agradin mooooolt, nosaltres hem de reconèixer que ens ho vam passar genial.

Bones Festes!!

Publicat dins de General | 3 comentaris

Novetats a la biblioteca!

Aquest mes la nostra companya Judit i el nostre company Roc ens han regalat mooooolts llibres per ampliar el fons de la biblioteca. I que contents ens hem posat!!

Us animo a seguir compartint llibres amb la resta de classe per poder construir entre tots i totes la nostra biblioteca d’aula.

Celebrem la Castanyada!

Un any més ha arribat la castanyada!! Quines ganes teníem de celebrar aquesta festa!

La tarda del divendres passat tota l’escola va poder baixar al pati i gaudir dels diferents balls que cada curs va preparar per acompanyar aquesta tradició tan especial. Acabats els balls, entre tots vam cridar a les castanyeres i castanyer per poder menjar un grapat de castanyes!

Aquí us deixo unes imatges perquè veieu que bé ens ho vam passar.

Publicat dins de General | 1 comentari

Aniversaris Octubre

El mes d’octubre l’Aya va fer anys! Aquí us deixo una imatge de l’esmorzar que vam compartir juntament amb la protagonista d’aquest dia. Boníssim!!!